Archief - [TK][TR]8800GTS 640Mb

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shotterke

Legacy Member
Ik verkoop dus mijn Asus EN 8800GTS 640Mb die ik in begin dit jaar heb aangekocht. Deze kaart is nog in uitstekende staat: Nooit oc, nog nooit uit pc gehaald, ...

Meer info:
http://www.asus.nl/products.aspx?l1=2&l2=6&l3=442&l4=0&model=1455&modelmenu=1

Ik doe deze kaart weg omdat de 8800GT beter presteert op de max resolutie van mijn scherm. (1280 x 1024)

startprijs: 240€
meeneem: 260€

Er kan altijd geruild worden voor een 8800GT.
Voorkeur gaat uit naar afhaling (De Pinte, Deinze of Gent). Indien ik ze moet opsturen is dit op kosten en risico van de koper.

Factuur is aanwezig maar er is een probleem: Op die factuur staan ook alle onderdelen die ik heb aangekocht samen met mijn graka.

Gelieve niet offtopic te gaan en enkel te posten als je interesse hebt.
Deze kaart wordt niet verkocht indien de min prijs niet wordt geboden.

RocKer

Legacy Member
Bent u zeker dat je een 8800GT wil,dacht niet dat die in de 8800 serie te vinden is,een 8600GT bestaat,maar een 8800GT??

saikoboarder

Legacy Member
8800GT bestaat sinds gisteren en presteerd ongeveer gelijk aan de 8800GTX
is wel moeilijk te vinden.

flirt

Legacy Member
ja amaai ben dan ook een dommerik geweest...twee weken geleden om een geforce 8800gts 320 mb geweest van 319 euro....dus die is dan ook niet zo goed als ze zeggen...shit

mythe

Legacy Member
flirt zei:
ja amaai ben dan ook een dommerik geweest...twee weken geleden om een geforce 8800gts 320 mb geweest van 319 euro....dus die is dan ook niet zo goed als ze zeggen...shit
Is wel een goed kaartje. Maarja, technologie blijft niet stilstaan. Je hebt wel vrij veel betaald.

Hoeveel vraag je voor de kaart?
*Edit: moet beter topic lezen :p

flirt

Legacy Member
veel betaald voor een xfx geforce 8800 gts 320 mb? dacht het niet , heb enkele sites bekeken en prijs ligt in de omtrek...en was tevens maar op de enige plek waar ik mijn kaart kon kopen in tien maanden(wat ik nog steeds doe) wegens geldgebrek...lol

Oblivion

Legacy Member
ik heb misschien interesse in deze kaart, maar hij zou dienen om in een Mac in te bouwen en via bootcamp te gebruiken
(onder windows zou dit moeten lukken)

maar ik wacht op 100% confirmatie dat dit lukt

Tot wanneer laat je dit open staan?

LaCucaracha

Legacy Member
flirt zei:
veel betaald voor een xfx geforce 8800 gts 320 mb? dacht het niet , heb enkele sites bekeken en prijs ligt in de omtrek...en was tevens maar op de enige plek waar ik mijn kaart kon kopen in tien maanden(wat ik nog steeds doe) wegens geldgebrek...lol

ik heb ze in maart dit jaar 309€ betaald in een winkel in Leuven (netsquare)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan