Shotterke
Legacy Member
Ik verkoop dus mijn Asus EN 8800GTS 640Mb die ik in begin dit jaar heb aangekocht. Deze kaart is nog in uitstekende staat: Nooit oc, nog nooit uit pc gehaald, ...
Meer info:
http://www.asus.nl/products.aspx?l1=2&l2=6&l3=442&l4=0&model=1455&modelmenu=1
Ik doe deze kaart weg omdat de 8800GT beter presteert op de max resolutie van mijn scherm. (1280 x 1024)
startprijs: 240€
meeneem: 260€
Er kan altijd geruild worden voor een 8800GT.
Voorkeur gaat uit naar afhaling (De Pinte, Deinze of Gent). Indien ik ze moet opsturen is dit op kosten en risico van de koper.
Factuur is aanwezig maar er is een probleem: Op die factuur staan ook alle onderdelen die ik heb aangekocht samen met mijn graka.
Gelieve niet offtopic te gaan en enkel te posten als je interesse hebt.
Deze kaart wordt niet verkocht indien de min prijs niet wordt geboden.
Meer info:
http://www.asus.nl/products.aspx?l1=2&l2=6&l3=442&l4=0&model=1455&modelmenu=1
Ik doe deze kaart weg omdat de 8800GT beter presteert op de max resolutie van mijn scherm. (1280 x 1024)
startprijs: 240€
meeneem: 260€
Er kan altijd geruild worden voor een 8800GT.
Voorkeur gaat uit naar afhaling (De Pinte, Deinze of Gent). Indien ik ze moet opsturen is dit op kosten en risico van de koper.
Factuur is aanwezig maar er is een probleem: Op die factuur staan ook alle onderdelen die ik heb aangekocht samen met mijn graka.
Gelieve niet offtopic te gaan en enkel te posten als je interesse hebt.
Deze kaart wordt niet verkocht indien de min prijs niet wordt geboden.

