Archief - [TK]Twinmos Twister BH5 PC3200 2x512MB (2-2-2-5)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vegeta

Legacy Member
Twinmos twister BH5 (2*512MB) met yellow/orange Heatspreaders
Ze doen zeker 2-2-2-5 250fsb @ 3.3V
Ze waren getest op een dfi Lanparty nF4 SLI bordje. Hoger nooit getest en kan het ook niet omdat ik niet in bezit ben van dat bordje.

Factuur van de ram is aanwezig !!!

Foto's:
http://users.skynet.be/vegeta/twinmos1.jpg
http://users.skynet.be/vegeta/twinmos2.jpg


Minimumprijs: 150EUR excl


-Vermelde prijs is in EXCL verzending
-Bieden in EXCL verzending
-Ik behoud me het recht tot ....
-Afhalen heeft de voorkeur op verzending (deurne)
-Verzending gebeurt op risico van de koper
-Enkel serieuze biedingen


Staat ook op andere fora's:

https://www.beyondgaming.be/archive/computer.104/tktwinmos-twister-bh5-pc3200-2x512mb-2-2-2-5.393632
http://tones.be/forum/viewtopic.php?p=378921
http://forum.overclocking.be/showthread.php?p=189586
http://forum.arena51.be/showthread.php?p=289077

Rossi

Legacy Member
vanwaar ben je?

Bestaat de mogelijkheid in ze te testen?

Ik heb een DFI bord met BH-5 latten maar zou graag weten hoever ze dan gaan in combinatie met mijn latten

laat je mij iets weten

XTRATEC

Legacy Member
Rossi zei:
vanwaar ben je?

Bestaat de mogelijkheid in ze te testen?

Ik heb een DFI bord met BH-5 latten maar zou graag weten hoever ze dan gaan in combinatie met mijn latten

laat je mij iets weten

Vergeet niet dat je 2T zal moeten draaien als je met 4 latten werkt!

vegeta

Legacy Member
Ik ben van Deurne.

Als je je PC wil meenemen tot bij mijn thuis is dat geen probleem :).
En hoeveel verwacht je dat ze doen?

XTRATEC

Legacy Member
Ik hebbe interesse maar vind je vraagprijs nogal hoog. Heb je een factuur? Zo ja, wat was je aankoopprijs?

Rossi

Legacy Member
vegeta zei:
Ik ben van Deurne.

Als je je PC wil meenemen tot bij mijn thuis is dat geen probleem :).
En hoeveel verwacht je dat ze doen?

ik zou graag 240 draaien

vegeta

Legacy Member
logger zei:
aanwezig ja, maar daarvoor nog niet in mijn bezit :p
Yep, ook in bezit op dit moment :woohoo:
Zou maar stom zijn om "aankoopbewijs aanwezig" erbij te zetten als ge het ni hebt. Dan kunde dat er altijd bij zetten ;)

Bij deze het eerst bod!!!

Hoogste bod: 150EUR EXCL van logger @telenet op 05/02/06 @ 22:21
Ik sluit af 48u na het hoogste bod, you can do the math ;)
Op dit moment ->voorlopige afsluitdatum dinsdag 07/02/06 @ 22:21


Edit:

@Rossi: Wil je ze nog komen testdraaien bij mij thuis?
Je moet enkel je case met inhoud meenemen, maar denk dat het nogal moeilijk zal zijn met uwe WC.
Ik zal wel een kleine TFT/KB/muis/PSU-kabel voorzien op gelijksvloers dan moet je de bak niet op de trappen sleuren (deja-vu: Rossi hernia met zijn prommy-chieftech :D).
En 240 @ ??? Volt

Leuke review om te lezen ;)
http://www.techpowerup.com/reviews/TwinMOS/TwisterBH5/

logger

Legacy Member
ik trek mijn bod voorlopig in, heb ze iets goedkoper gevonden..

Rossi

Legacy Member
vegeta zei:
Yep, ook in bezit op dit moment :woohoo:
Zou maar stom zijn om "aankoopbewijs aanwezig" erbij te zetten als ge het ni hebt. Dan kunde dat er altijd bij zetten ;)

Bij deze het eerst bod!!!

Hoogste bod: 150EUR EXCL van logger @telenet op 05/02/06 @ 22:21
Ik sluit af 48u na het hoogste bod, you can do the math ;)
Op dit moment ->voorlopige afsluitdatum dinsdag 07/02/06 @ 22:21


Edit:

@Rossi: Wil je ze nog komen testdraaien bij mij thuis?
Je moet enkel je case met inhoud meenemen, maar denk dat het nogal moeilijk zal zijn met uwe WC.
Ik zal wel een kleine TFT/KB/muis/PSU-kabel voorzien op gelijksvloers dan moet je de bak niet op de trappen sleuren (deja-vu: Rossi hernia met zijn prommy-chieftech :D).
En 240 @ ??? Volt

Leuke review om te lezen ;)
http://www.techpowerup.com/reviews/TwinMOS/TwisterBH5/

ja ik weet het nog wel met mijne prom

ja ik wil wel komen testen

volts geen probleem ik draai nu op 3.2v maar kan nog hoger gaan

MSN [email protected]

dan spreken we iets af...

vegeta

Legacy Member
UPDATE

Hoogste bod: 150EUR Fraeco@arena51 ->voorlopig afsluitdatum 09/02/06@00:18 omdat logger heeft afgehaakt!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan