Archief - [TK]Volledige PC + 6600GT/512MB/2400+

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cool ice

Legacy Member
Volledige Computer.

Incl.
6600GT, 512MB DDR, 1x DVD-rom, 1xCd-rw,2400+

Voor 300€
Meer info mail

Deadelus

Legacy Member
Als het een volledige pc is?

Wat zijn specs van de pc zelf?

welk mobo?
cpu?


Greetz

Cool ice

Legacy Member
Is een mobo met cpu en alles onboard.
Ik dacht dat er opstond 3000+
Is een volledige pc!! Met windows op geinstalleerd. En kan getest worden

Deadelus

Legacy Member
Kijk, met dacht dat....

Nu kunnen het dus low budget onderdelen zijn.... snap je?

Greetz

Speciall

Legacy Member
'k heb wel interesse, kom je soms dichter in de buurt van leuven/antwerpen...?

/edit: is het nu een 2400 of een 3000?

welke windows staat erop? PRO, Home? OEM / Retail?

krikke31

Legacy Member
Hey kan je de juiste gegevens eens plaatsen van die computer hoeveel mhz die cpu heeft en of het een amd sempron cpu= of een amd64bit, ik bied 300euro onder voorbehoud moet meer gegevens van die cpu hebben!!!! Is dan ook meeneemprijs of niet? ,moest er een deal komen!!!!

bosske

Legacy Member
geef es een meer gedetailleerde omschrijving zoals :
- merk en typenr. van mobo
- welke processor en socket? aan hoeveel mhz draait hij in werkelijkheid?
- grootte van harde schijf? ata, sata,...?
- graka : is het een geforce van nvidia? met 128mb?
- ram : 1 latje van 512 of 2x 256? pc2100, pc2700, ...?
- merk en snelheid van dvd en cdrw
- ingebouwd in case? zoja welke case? welke voeding?

...
thx
grtz

krikke31

Legacy Member
kHeb een bod gedaan van 300euro in pm, maar onder voorbehoud, ik wacht op meer gegevens zoals bosske!!!

Cool ice

Legacy Member
De computer is dus van een vriend van mij die over geen internet beschikt. Maar vandaag of morgen zie ik de persoon en vraag ik hem de juiste gegevens.
Ik weet dat het moederbod van Pc-ships is.

Cool ice

Legacy Member
Processor: XP 3200+ (1.8 Ghz) (Is een cpu op het moederbord geintegreerd)
Moederbord: 3x pci; 1x agp; 2 DDR sockets; 4x usb 2.0 achter, 2 voor; geluidskaart 16bit on board met cMedia 3D; netwerkkaart.
Videokaart: Nvidea 6600GT amg 128 (2 maand en half garantie.) ; Corespeed 500Mhz; Ramdac 400Mhz; Memory clock 1Ghz is van gainward
Geheugen: Kingston 512 DDR ram 400Mhz
Harde schijf: Maxtor 80 Gig 5200rpm
Cd-rom speler: 50 speed
Cd-rom brander: Hp 8200 series plus
DVD speler: 16X
diskette station

Extra: gratis voeding 330watt

krikke31

Legacy Member
Das ne gewone xp tbird dus? Hmmm, 1800mhz das percies zo weinig, want mijne xp1800 tbird draait aan 1533mhz, klopt dit?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan