Archief - TL: Mobo, case, mac mini, ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mihaly AKA

Legacy Member
Mobo Abit NF2-S
Case Aopen HQ-08 Maxi Tower
2x512Mb DDR-RAM PC 2700 no name
Thermaltake koeling
DVD+/-RW 8x
DVD-ROM 6x
CD-RW 52/24/52

€ 150
Liefst in 1 geheel.


Mac mini+tobo+muis met garantie:
1,25-GHz PowerPC G4
Geheugen 512 MB PC2700 (333-MHz) DDR SDRAM, uitbreidbaar tot 1 GB
Weergave ATI Radeon 9200 met 32 MB DDR SDRAM en AGP 4X-ondersteuning
Harde schijf Ultra ATA 40Gb
Optische eenheid Slot-loading Combo drive (dvd-rom/cd-rw)
Poorten: 1 FireWire 400-poort, 2 USB 2.0-poorten
DVI-uitvoerpoort; VGA adapter meegeleverd
Netwerk Ingebouwde 10/100BASE-T Ethernet-voorziening en 56K V.92 modem
Audio Koptelefoon/geluidsuitvoer
Systeemsoftware Mac OS X versie 10.4 Tiger
Software iLife '05
Apple Keyboard
Logitech Optical Mouse

€ 400

Kan afgehaald worden of gebracht regio Antwerpen en/of Brussel.

piotke

Legacy Member
De mac heeft geen wireless ?

Nog garantie tot ?

Alles aanwezig, originele verpaking enzo ook ?

Mihaly AKA

Legacy Member
Geen wireless, garantie begint vanaf september dacht ik (ben niet thuis nu). Originele verpakking van mini en toetsenbord zitten erbij van de muis niet.

Gert1

Legacy Member
Mihaly AKA zei:
Mobo Abit NF2-S
Case Aopen HQ-08 Maxi Tower
2x512Mb DDR-RAM PC 2700 no name
Thermaltake koeling
DVD+/-RW 8x
DVD-ROM 6x
CD-RW 52/24/52

heb wel interesse...kan je hem komen brengen naar wilrijk?

zit er bij dat mobo een cpu?

wat voor socket heeft het moederbord?

stuur anders pm, anders weet ik niet meer waar het over gaat

Mihaly AKA

Legacy Member
Socket A moederbord.
Alles zit nog in de case, enkel de harde schijf en CPU zijn eruit.
Ik woon ook in Wilrijk dus dat is voor mij geen probleem.

Gert1

Legacy Member
bod van 120€ op de 1ste pc

liefst gebracht, want ik heb geen vervoer buiten mijn fiets

foto's aub

Mihaly AKA

Legacy Member
Afsluit vandaag om 16u. Mac mini : € 350 meeneem.

@Piotke: bod genoteerd

piotke

Legacy Member
350 geleverd in Edegem dan; Voor mac mini + keyboard enzo.

Indien doos en originele prullen erbij zitten.

Mihaly AKA

Legacy Member
Mac mini verkocht aan piotke!
Alle originele onderdelen zitten erbij + factuur van Fnac.
PM me voor verdere afhandeling.

piotke

Legacy Member
Kan je me aub even mailen op [email protected]. Met de mogelijke lever momenten ,deze week/weekend.

Ik vertrek dadelijk naar mijn vriendin, maar ik zla trachten in de lopp van de avond te antwoorden. Anders morgen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan