Archief - [TR/TK]Laptop-desktop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

R2man

Legacy Member
Aangeboden :
Acer aspire 1670
http://img95.imageshack.us/img95/7228/imgp0075custom8la.jpg
http://img95.imageshack.us/img95/9995/imgp0081custom4ia.jpg
[url]http://img57.imageshack.us/img57/8523/imgp0079custom6sm.jpg[/URL]

Specificaties

Intel® Pentium®4 processor 2.8GHz, Microsoft® Windows® XP Home Edition, 15.4TFT WXGA, 512MB DDR RAM (2x 256), 60GB HDD, Dual DVD-RW, LiIon, 56K modem, Wired LAN & Wireless 802.11g, 64MB ATI Radeon 9700

Voor meer info : http://www.dewinkel.nl/pd1873236004.htm?category=227

Ruilen tegen snelle desktop:
4000+, 1gig DDR, 200gig ,.... ( dit ter voorbeeld)

Ik wil gerust bijleggen waar nodig.

Te koop

Als min.prijs had ik €650 in gedachten.

Vriendelijke groetjes, r2 (die overigens woonachtig is te Tongeren).

roger rabbith

Legacy Member
R2man zei:
Aangeboden :
Acer aspire 1670
http://img95.imageshack.us/img95/7228/imgp0075custom8la.jpg
http://img95.imageshack.us/img95/9995/imgp0081custom4ia.jpg
[url]http://img57.imageshack.us/img57/8523/imgp0079custom6sm.jpg[/URL]

Specificaties

Intel® Pentium®4 processor 2.8GHz, Microsoft® Windows® XP Home Edition, 15.4TFT WXGA, 512MB DDR RAM (2x 256), 60GB HDD, Dual DVD-RW, LiIon, 56K modem, Wired LAN & Wireless 802.11g, 64MB ATI Radeon 9700

Voor meer info : http://www.dewinkel.nl/pd1873236004.htm?category=227

Ruilen tegen snelle desktop:
4000+, 1gig DDR, 200gig ,.... ( dit ter voorbeeld)

Ik wil gerust bijleggen waar nodig.

Te koop

Als min.prijs had ik €650 in gedachten.

Vriendelijke groetjes, r2 (die overigens woonachtig is te Tongeren).
goeie middag R2man, ik heb uw adv gezien en moet zeggen dat het mij wel intereseert doch ik zou graag die laptop kopen indien u moest akkoord gaan met de prijs van 550€? het is mss niet onmiddellijk uw vraag prijs maar ik vraag eventueel overleg.
Ik zit nl in het buitenland tijdens de week en zou graag met het thuisfront contact houden en daar door deze interesse in uw laptop.indien uw prijs toch anders ligt laat het mij dan weten aub ik ben altijd bereid om te onderhandelen.
MVG

Roger Rabbith

VinX

Legacy Member
Kwil wel eventueel nadenken over ruil van men AMD64 config, pm voor meer details
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan