lucyson
Legacy Member
dag
wegens terug naar xp pro heb ik besloten om mn vista retail nl versie geen oem te verkopen ,liever xp voor mij ,is 1 x geactiveerd dus geen nood
om terug te activeren ,bellen voor nieuw nummer omdat ge nieuw hardware
heb gekocht ,en gezijt vertrokken .mag weg voor 150€ .
mvg luc voor vragen of een foto van dit bestuuring systeem mail maar gerust
[email protected]
wegens terug naar xp pro heb ik besloten om mn vista retail nl versie geen oem te verkopen ,liever xp voor mij ,is 1 x geactiveerd dus geen nood
om terug te activeren ,bellen voor nieuw nummer omdat ge nieuw hardware
heb gekocht ,en gezijt vertrokken .mag weg voor 150€ .
mvg luc voor vragen of een foto van dit bestuuring systeem mail maar gerust
[email protected]