Ik verkoop mijn "Windows Vista Ultimate Edition", dat ik van gekregen heb van microsoft. De doos is nog steeds verzegeld. Ik verkoop deze vista omdat deze niet draait op mijn huidige laptop(te weinig ram) Het startbod is 49.99 €.
Edit by mod: link verwijderd