Archief - volledig systeemxp 2400+mobo xp2400 mobile+ram+scherm

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

deluc

Legacy Member
ik heb hier een tijdje terug it systeem al eens op gezet maar moest dat dan stoppen voor ne vriend maar het staat hier in tussentijd nog!!
dus bij deze,goe rapper weg hoe liever

systeem 1
oude case dak hier staan had
msi kt4
cpu amd athlon xp 2400
512ddr pc 2700
zit een schijf in van 10 gih denk ik
vga asus 5600 XT
cdrom 48*
floppy
150€ meeneemprijs

17" crt maar met een platte beeldbuis(superplat)
zeer mooi beeldscherm van lg flatrom t710bh
65€ meeneemprijs

pc chips k7 4000a+ mobo
is zo een mini atx mobo met een athlon xp2400 mobile cpu op
+512mb ddr pc 2700
meeneemprijs 125€

voor dit mobo heb ik een speciale case van vroeger
ideaal voor carpc of lanpc,er kunnen 3 harde schijven in
IMG_0865.JPG

voeding zit er nog in
50€ vaste prijs (is een kunstwerkje)
cdrom zit er niet meer in,heb ik ook eens aan iemand gegeven maar die kunde vinden voor een 5€ op pc beurzen

hoe sneller weg hoe liever,vandaag hou ik het in de gaten en mochten er mensen snel willen zijn,ik sluit zeer snel af.
afhalen geniet voorkeur
zagen en klagen moogde doen
ik report niet,ik regel da zelf

deluc

Legacy Member
nee sorrry

enkel het volledige systeem en dat kleine mobo is ook compleet
ik heb het enkel eens doen draaien voor te kijken of het wel degelijk een mobile cpu was en win xp erkent hem als athlon xp 2400 mobile

eventueel ruil tegen een laptopke zou ik ook zien zitten
begrijp wel dat het geen supersysteem is maar ge hebt al oudere laptops ook he

bosske

Legacy Member
hoi,

als je akkoord bent voor 100 euro voor dit, kan het vanavond nog worden afgehaald, mn pa moet er nog zijn

grtz


pc chips k7 4000a+ mobo
is zo een mini atx mobo met een athlon xp2400 mobile cpu op
+512mb ddr pc 2700
meeneemprijs 125€

blackfeather

Legacy Member
Interesse in ruil tegen dell latitude CPi-R400GT met 128mb ram
is PII 400MHz met 6,5GB hd
Batterij die makkelijk de 2u nog uitdoet
14" scherm
24x toshiba cd-rom

deluc

Legacy Member
@boske
100€ genoteerd maar wacht nog effe af

@blackfeather is beetje licht he
wat wou je ervoor?sys 1 of zo?

@gegu12;reeds bod van 100€
dus doe beter aub

update morgen avond
ga nu slapen want moet opstaan om 3u
dus morgen gaan we verder en khoop dak dan kan afsluiten
alvast bedankt

StOfWoLkSkE

Legacy Member
€150 systeem 1 afgehaald.

Zou het uiteraard eerst eens willen zien werken, daarna mag er format gebeuren.

deluc

Legacy Member
@stofwolkske
is meeneemprijs he
khad nogthans graag voor alles nen laptop gehad maar het voorstel eerder deze tread vond ik beetje te licht systeem
khad er graag route 66 op kunnen draaien en een beetje films bekijken,kan da dan meenemen in de vrachtwagen he
mocht er iemand toch een mooi voorstel doen van laptop,kheb nog een western digital 80 gih eventueel ook

StOfWoLkSkE

Legacy Member
deluc zei:
@stofwolkske
is meeneemprijs he
khad nogthans graag voor alles nen laptop gehad maar het voorstel eerder deze tread vond ik beetje te licht systeem
khad er graag route 66 op kunnen draaien en een beetje films bekijken,kan da dan meenemen in de vrachtwagen he
mocht er iemand toch een mooi voorstel doen van laptop,kheb nog een western digital 80 gih eventueel ook

@ luc das inderdaad de meeneemprijs. Ik zal je vanavond nog pm'en.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan