Teknyske
Legacy Member
Configuratie is de volgende:
- CPU: AMD Athlon 64 3200+ Socket939
- CPU-cooler: stock cooler, snelheid geregeld door mobo (=> geruisloos)
- MOBO: MSI K8 NEO2 Platinum
- RAM: 1024 MB PC3200/DDR400 in dual channel config
- HD: MAxtor 120 GB 7200rpm, 8 MB cache, getest en 100% in orde.
- DVD-writer: NEC 16-speed
- KAST: AOpen, modelleke à la QF50A, beige, midi-formaat met 3 grote en 3 kleine vakken en power supply van 300W en powercable
De volgende accessoires zijn ook inbegrepen:
- Draadloze set Logitech ITouch (muis en toetsenbord).
- Bijpassende 22" monitor met volledig vlak CRT-scherm.
(22" COMPAQ P1220, max. resolutie: 1920 x 1440 / 80 Hz, 2 VGA-ingangen en ook ingebouwde USB-hub, DiamondTron Naturally Flat-beeldbuis zoals bij IIyama))
- Luidsprekerset
- Scanner Agfa 1200P voor parallele poort.
=> Richtprijs voor het geheel: ik dacht aan een 300 euro ?
Deze PC wordt bij voorbaat als één set verkocht, dus inclusief de accessoires.
PC en de accessoires los gaat ook.
Wat mij betreft mag je ook bieden op losse onderdelen, maar dit neem ik pas in overweging als er voldoende wordt geboden op de verschillende onderdelen.
Desgewenst kan er hier of daar nog wel wat veranderd worden aan de config. (andere HD, graka, case of monitor, TV-kaart erbij ?)
=> Deze PC is tip-top in orde, heb hem alleen niet meer nodig !
=> Afhaling in Vilvoorde.
- CPU: AMD Athlon 64 3200+ Socket939
- CPU-cooler: stock cooler, snelheid geregeld door mobo (=> geruisloos)
- MOBO: MSI K8 NEO2 Platinum
Dit is zowat het meest luxeuze mobo met Nvidia NForce 3 Ultra-chipset.
Ondermeer volgende features:
* AGP-slot, meerdere PCI-sloten
* 2 PATA/IDE en 4 SATA-poorten
* 2 Gigabit ethernet-poorten
* onboard 7.1 audio met analoge zowel als digitale (optische en coaxiale) uitgangen
* onboard USB2 en IEEE1394 (Firewire)
* de gebruikelijke legacy-mobo-poorten (PS2 - serial - parallel)
Volledige specs zijn hier te vinden:
KLIK
De fan op de northbridge heb ik zelf vervangen door een passieve en dus geruisloze koelvin van Zalman.
- GRAKA: ASUS Nvidia Geforce 6600 met 256 MB RAM en 128-bits RAM-interface, VGA, DVI en Tv-out en nagenoeg geruisloze cooler Ondermeer volgende features:
* AGP-slot, meerdere PCI-sloten
* 2 PATA/IDE en 4 SATA-poorten
* 2 Gigabit ethernet-poorten
* onboard 7.1 audio met analoge zowel als digitale (optische en coaxiale) uitgangen
* onboard USB2 en IEEE1394 (Firewire)
* de gebruikelijke legacy-mobo-poorten (PS2 - serial - parallel)
Volledige specs zijn hier te vinden:
KLIK
De fan op de northbridge heb ik zelf vervangen door een passieve en dus geruisloze koelvin van Zalman.
- RAM: 1024 MB PC3200/DDR400 in dual channel config
- HD: MAxtor 120 GB 7200rpm, 8 MB cache, getest en 100% in orde.
- DVD-writer: NEC 16-speed
- KAST: AOpen, modelleke à la QF50A, beige, midi-formaat met 3 grote en 3 kleine vakken en power supply van 300W en powercable
De volgende accessoires zijn ook inbegrepen:
- Draadloze set Logitech ITouch (muis en toetsenbord).
- Bijpassende 22" monitor met volledig vlak CRT-scherm.
(22" COMPAQ P1220, max. resolutie: 1920 x 1440 / 80 Hz, 2 VGA-ingangen en ook ingebouwde USB-hub, DiamondTron Naturally Flat-beeldbuis zoals bij IIyama))
- Luidsprekerset
- Scanner Agfa 1200P voor parallele poort.
=> Richtprijs voor het geheel: ik dacht aan een 300 euro ?
Deze PC wordt bij voorbaat als één set verkocht, dus inclusief de accessoires.
PC en de accessoires los gaat ook.
Wat mij betreft mag je ook bieden op losse onderdelen, maar dit neem ik pas in overweging als er voldoende wordt geboden op de verschillende onderdelen.
Desgewenst kan er hier of daar nog wel wat veranderd worden aan de config. (andere HD, graka, case of monitor, TV-kaart erbij ?)
=> Deze PC is tip-top in orde, heb hem alleen niet meer nodig !
=> Afhaling in Vilvoorde.

