Archief - Volledige, gebruiksklare AMD Athlon64-PC, inclusief accessoires

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Teknyske

Legacy Member
Configuratie is de volgende:
- CPU: AMD Athlon 64 3200+ Socket939
- CPU-cooler: stock cooler, snelheid geregeld door mobo (=> geruisloos)
- MOBO: MSI K8 NEO2 Platinum
Dit is zowat het meest luxeuze mobo met Nvidia NForce 3 Ultra-chipset.
Ondermeer volgende features:
* AGP-slot, meerdere PCI-sloten
* 2 PATA/IDE en 4 SATA-poorten
* 2 Gigabit ethernet-poorten
* onboard 7.1 audio met analoge zowel als digitale (optische en coaxiale) uitgangen
* onboard USB2 en IEEE1394 (Firewire)
* de gebruikelijke legacy-mobo-poorten (PS2 - serial - parallel)
Volledige specs zijn hier te vinden:
KLIK
De fan op de northbridge heb ik zelf vervangen door een passieve en dus geruisloze koelvin van Zalman.​
- GRAKA: ASUS Nvidia Geforce 6600 met 256 MB RAM en 128-bits RAM-interface, VGA, DVI en Tv-out en nagenoeg geruisloze cooler
- RAM: 1024 MB PC3200/DDR400 in dual channel config
- HD: MAxtor 120 GB 7200rpm, 8 MB cache, getest en 100% in orde.
- DVD-writer: NEC 16-speed
- KAST: AOpen, modelleke à la QF50A, beige, midi-formaat met 3 grote en 3 kleine vakken en power supply van 300W en powercable

De volgende accessoires zijn ook inbegrepen:
- Draadloze set Logitech ITouch (muis en toetsenbord).
- Bijpassende 22" monitor met volledig vlak CRT-scherm.
(22" COMPAQ P1220, max. resolutie: 1920 x 1440 / 80 Hz, 2 VGA-ingangen en ook ingebouwde USB-hub, DiamondTron Naturally Flat-beeldbuis zoals bij IIyama))
- Luidsprekerset
- Scanner Agfa 1200P voor parallele poort.

=> Richtprijs voor het geheel: ik dacht aan een 300 euro ?
Deze PC wordt bij voorbaat als één set verkocht, dus inclusief de accessoires.
PC en de accessoires los gaat ook.
Wat mij betreft mag je ook bieden op losse onderdelen, maar dit neem ik pas in overweging als er voldoende wordt geboden op de verschillende onderdelen.
Desgewenst kan er hier of daar nog wel wat veranderd worden aan de config. (andere HD, graka, case of monitor, TV-kaart erbij ?)

=> Deze PC is tip-top in orde, heb hem alleen niet meer nodig !
=> Afhaling in Vilvoorde.

Teknyske

Legacy Member
Hop !

Komaan manneuh !
Dit is toch een zeer volledige PC-set waar je nog heel lang plezier van kan hebben !?
Kleinere monitor (19") kan ook indien gewenst !

Bieden onder de opgegeven vraagprijs mag ook wat mij betreft, ik zie dan wel waar we uitkomen.
Eventueel mag er ook geboden worden op de PC zonder de accessoires.

Bieden maar !

Vragen ? => Stel ze gerust !

PS:
Staat nu ook te koop op volgend forum:
KLIK

nerioguykes

Legacy Member
Bod van 100 euro op de pc (zonder alle extra's) en onder voorbehoud want het is niet voor mij.

wackoamd

Legacy Member
zou wel een bodje willen doen op de monitor maar gaat zo lastig in de trein :lol:

Shyftox

Legacy Member
bod van 150€ op het geheel zonder de accesoires... (drivers enz er nog bij?)

Teknyske

Legacy Member
wackoamd zei:
zou wel een bodje willen doen op de monitor maar gaat zo lastig in de trein :lol:

Ik wil U anders wel een plastieken zakske geven om die monitor in te doen als dat kan helpen :D

Nee, effe serieus:
Alle info over die monitor (inclusief foto) kan je in volgende thread vinden:
KLIK
Het zijn echt prachtschermen, de kleurnuances van een CRT zijn toch nog altijd wat fijner dan die van een TFT zo vind ik.
Ook qua resoluties is een CRT toch nog altijd flexibeler dan een TFT.

Verzendingkosten voor aflevering per koerierdienst blijken wel mee te vallen.
Beschik ook over het nodige (beschermende) verpakkingmateriaal.
GLS => +- 15 eurokes.

PS:
Heb 2 dergelijke schermen staan.

Ik zou zeggen:
Grijp deze kans mensen ! :crazy:


Seakertje,
De foto's van de PC zelf zullen voor morgen zijn.
Naar welke info ben je eigenlijk op zoek ?

Davy@TNG

Legacy Member
Als hij kan verzonden worden de pc wil ik gerust een bod doen

Teknyske

Legacy Member
seakertje zei:
Mogelijk om wat fotos te zien?
bedankt

Hier nog de beloofde foto's:
KLIK-FRONT
KLIK-BACK
KLIK-SIDE

PS:
Wat er ook nog bij zal zitten:
- bracket met extra USB-poorten
- casefan
- driver-cd (meest recente drivers zijn echter op internet te vinden)
- manual mobo

Verzending kan ook wat mij betreft, maar dan wel op kosten van de koper.
Juiste tarief zou ik moeten opzoeken, maar ik schat dat dit via koerier een 15 eurokes zal kosten.

Bieden maar !

Teknyske

Legacy Member
FYI:
Heb via andere weg intussen een bod van 250 euro ontvangen voor de hele set.
Normaal gezien wordt de PC zaterdagochtend afgehaald !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan