Archief - volledige Shuttle PC SN45GV3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

didi

Legacy Member
Ik verkoop een volledige PC, gebaseerd op de barebone Shuttle SN45GV3.

Bestaat dus uit:
  1. barebone SN45GV3: case, moederbord, voeding en ICE koeler
    specificaties
    Case is een beetje gemod voor betere airflow.
    Cover is een mooie zwarte design cover in plaats van de standaard grijze (zie foto's).
    Originele verpakking en alle accessoires zijn aanwezig.
  2. AMD Athlon XP 3000+ socket A (AXDA3000DKV4D Barton core)
  3. 2x 512 MB DDRRAM Jetram DDR400 2.5-3-3-8 in dual channel
  4. Sapphire ATI X800 Pro AGP 256MB
    specificaties
    Originele verpakking en accessoires zijn aanwezig.
  5. Maxtor/Seagate 160GB SATA (ST3160211AS plat model)
  6. Asus DVD-ReWriter
Op de PC draait nu de nieuwste Ubuntu zeer vlot.
Foto's kan je hier vinden.

Bij voorkeur wordt alles samen verkocht, bieden op aparte stukken mag echter ook.

Minimumprijzen:
  1. 80 €
  2. 20 €
  3. 10 € / stuk
  4. 40 €
  5. 25 €
  6. 15 €
Of alles samen voor minimum 175€.

Ruilen is ook mogelijk, ik ben op zoek naar een mATX moederbord s939 met PCI-e en een high-end voeding (vanaf 550W).

Er wordt geboden exclusief verzending, met gehele bedragen en in deze thread. Verzendingskosten zijn voor de koper. Afhaling is mogelijk te Lichtervelde.
Speciale voorwaarden bij een bod, zoals "indien snelle afhandeling", worden genegeerd: een bod is een bod. Europese richtlijn ivm garantie en teruggaverecht is niet van toepassing. Ik behoud mij het recht om op elk moment een artikel uit verkoop te halen. Verkoop wordt afgesloten 2 dagen na hoogste bod of wanneer het voor mij uitkomt.

Happy bidding :)

_mocking][bird_

Legacy Member
Hoe oud is deze?
Nog onderdelen met garantie (aankoopbewijzen aanwezig?)

didi

Legacy Member
Minimum 3 jaar oud. Geen garantie meer, ook geen facturen meer van.

plat_muisken

Legacy Member
bod 140 euro zonder Sapphire ATI X800 Pro AGP 256MB

en indien je er een basic tb en muis bij kan geven


ik hoop dat mijn bod hoger is dan het voorgaande anders mag je het negeren (ik ga niet hoger)

didi

Legacy Member
Heb geen keyboard en muis in reserve liggen. Voorlopig geef ik de voorkeur aan ThA JoS, tenzij je die vereiste van keyb/muis laat vallen.

seakertje

Legacy Member
werkt deze stil, zou als mce moeten dienen?
nog plaats om een tv tuner kaart in te plaatsen?
bedankt

didi

Legacy Member
Die is vrij stil, zolang je hem niet zwaar belast. Met de Smart fan functie, regelt die zelf zijn ventilatoren. Tijdens gamen wordt het allemaal wat warmer en gaan de ventilatoren rapper draaien.
Aantal ventilatoren is zeer beperkt trouwens: 1 ICE fan tevens case fan, 1 fan in voeding en 1 fan op graka.
Het was eigenlijk ook de bedoeling dat ik deze als media center pc ging gebruiken, had er ook al een tuner kaart voor. Heb er wat met verschillende media center programma's geëxperimenteerd, zowel Linux als Windows en dat draaide zeer vlot.
De keuze voor mijn media pc is echter uiteindelijk gevallen op een iets nieuwere shuttle die ik nog staan heb.

didi

Legacy Member
genoteerd en tevens up. Ik zou dit zaterdagavond willen afsluiten.

didi

Legacy Member
Verkocht aan Karambas, gelieve mij te pm'en voor de afhandeling.

Mag dicht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan