Archief - Waterkoeling: CPU-blocks en rad, en nog wat varia

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BMF|Johan

Legacy Member
Hey,
ik heb hier een aantal dingen liggen die ik niet meer nodig heb, dus mogen ze verkocht worden.

Eerst en vooral een aantal watercoolingsblokjes van het Duitse "Cooling Systems", fotootjes vind je hier: http://www.johanlemaire.be/tekoop/IM003971.jpg en hier: http://www.johanlemaire.be/tekoop/IM003972.jpg
Het gaat hier over vrij kleine blokjes van 5cm op 5cm, de kleuren zijn blauw (3 stuks), rood (2 stuks) en zwart (2 stuks). Er zit een plexi holddown bij voor socket A zoals je onderaan op de foto's kan zien. De aansluitingen zijn langs de buitenkant ongeveer 11mm en langs de binnenkant ongeveer 8mm.
De blokjes zijn ongeveer 26mm hoog, dus kunnen ze eventueel als "niet genormaliseerde zending" (tot 30mm dikte ;) ) goedkoper verstuurd worden.
De blokjes zijn nieuw en ongebruikt. Vraagprijs: 10 euro per stuk, exclusief verzending.

Hier ligt ook nog een nieuwe, ongebruikt Black Ice (pro?) radiator in metallic blauw. Ik ken niet zoveel van die radiatoren, dus ik weet niet of het een pro is of wat het exacte type is. Op de foto (hier: http://www.johanlemaire.be/tekoop/IM003969.jpg ) kan je zien over welke rad het gaat. De aansluiting (zie http://www.johanlemaire.be/tekoop/IM003970.jpg) heeft een diameter van ongeveer 8mm, maar je kan er normaalgezien wel andere fittings opzetten.
Bieden mag, 20 euro lijkt me een faire minimumprijs.



Bovendien heb ik nog een hoopje "oude rommel" liggen waar iemand misschien nog iets mee kan doen, dus bied maar :)

De kleine lettertjes:
Opsturen kan uiteraard, op kosten en risico van de koper. Afspreken op FoM is ook een mogelijkheid.
Ik behoud mij het recht om te kiezen aan wie ik verkoop en om de verkoop eventueel te annuleren.

Ruilvoorstellen mogen uiteraard ook, vooral met stille 40*40*10mm fannetjes kan je mij een plezier doen ;)

BMF|Johan

Legacy Member
up!
Ge gaat toch ni zeggen da'k da allemaal voor niks getypt heb? :p

BMF|Johan

Legacy Member
Het ledje met molex-connector is ondertussen de deur uit. Voor de rest: *schop* naar boven.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan