BMF|Johan
Legacy Member
Hey,
Ik verkoop twee VGA-blokjes van asetek (waterchill).
Fotootje: http://www.johanlemaire.be/tekoop/IM004056.jpg
Het ene blokje heeft 10/8-aansluitingen, het andere 1/2". Het 10/8-blokje is gebruikt, maar nog in goede staat, het 1/2"-blokje is nog nieuw.
Ik verkoop ook de hardeschijf-koeling van asetek. Fotootje: http://www.johanlemaire.be/tekoop/IM004060.jpg
Dit blok is gebruikt, maar nog in goede staat, en heeft 1/2"-aansluitingen.
Meer foto's op http://www.johanlemaire.be/tekoop/ hier staan ook de objecten uit https://www.beyondgaming.be/archive...ing-cpu-blocks-en-rad-en-nog-wat-varia.396358 die nog te koop zijn
Laat het bieden beginnen! Eventueel wil ik wel ruilen tegen een northbridge-blokje van de waterchill-set met 10/8-aansluitingen, andere voorstellen zijn welkom.
enneuh... hou het tof
Ik verkoop twee VGA-blokjes van asetek (waterchill).
Fotootje: http://www.johanlemaire.be/tekoop/IM004056.jpg
Het ene blokje heeft 10/8-aansluitingen, het andere 1/2". Het 10/8-blokje is gebruikt, maar nog in goede staat, het 1/2"-blokje is nog nieuw.
Ik verkoop ook de hardeschijf-koeling van asetek. Fotootje: http://www.johanlemaire.be/tekoop/IM004060.jpg
Dit blok is gebruikt, maar nog in goede staat, en heeft 1/2"-aansluitingen.
Meer foto's op http://www.johanlemaire.be/tekoop/ hier staan ook de objecten uit https://www.beyondgaming.be/archive...ing-cpu-blocks-en-rad-en-nog-wat-varia.396358 die nog te koop zijn

Laat het bieden beginnen! Eventueel wil ik wel ruilen tegen een northbridge-blokje van de waterchill-set met 10/8-aansluitingen, andere voorstellen zijn welkom.
enneuh... hou het tof
