Archief - Wil PC ruilen tegen Laptop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lennerd

Legacy Member
Hier doe volledige configuratie van men pc:

Behuizing: AntecSLK3000B + PSU
Processor: AMD Athlon 64 3500+, 2.21Ghz
Interne Data Cache: 64kB
L2 'on board' cache: 512kB
Moederbord: ISA PCI PCI Express USB/Firewire/1394 i2c/SMBus
MP ondersteuning (2)
Geheugen: 1GB DDR-SDRAM (400Mhz) (2x 512)
Front Bus: 2x 1005Mhz (2010 Mhz Data Rate)
Videokaart: Ati Radeon X800GT 265Mb DDR
Hard Disk: Western Digital 200Gb S ATA II
DVD-lezer: 6x
DVD-Schrijver: NEC DVD RW ND 4550A (CD 48x, 48x Rd) (DVD 6xRD, 6x Wr)
5.1 Geluidsset
Beeldscherm: Samsung 19" TFT LCD Monitor (Syncmaster 913v)

Draait Xp Pro Service Pack 2
Boordevol software

Doe gerust een bod. Koop of ruil mogelijk.

robbeke

Legacy Member
ik heb een acer aspire 1660
met 1gig ram
p4 2.8ghz
ati 9700
dvdrw
15,4"
60gig hd

kwil da misschien wel wegdoen

Lennerd

Legacy Member
robbeke zei:
ik heb een acer aspire 1660
met 1gig ram
p4 2.8ghz
ati 9700
dvdrw
15,4"
60gig hd

kwil da misschien wel wegdoen


Kan je iets meer speficiëren?

robbeke

Legacy Member
wa moet ge er van weten?
da is wa ik heb , en eventueel wil ruilen tegen u setup.
maar moet da nog wel eens grondig overwegen.

Lennerd

Legacy Member
Wel ja.. omdat je zei "misschien"

Ik zou zeggen overweeg het eens, desnoods kom je eens testen en laat me iets weten dan. Ik zie de ruil wel zitten.

Greetz

Lennerd

Legacy Member
Lennerd zei:
Hier doe volledige configuratie van men pc:

Behuizing: AntecSLK3000B + PSU
Processor: AMD Athlon 64 3500+, 2.21Ghz
Interne Data Cache: 64kB
L2 'on board' cache: 512kB
Moederbord: ISA PCI PCI Express USB/Firewire/1394 i2c/SMBus
MP ondersteuning (2)
Geheugen: 1GB DDR-SDRAM (400Mhz) (2x 512)
Front Bus: 2x 1005Mhz (2010 Mhz Data Rate)
Videokaart: Ati Radeon X800GT 265Mb DDR
Hard Disk: Western Digital 200Gb S ATA II
DVD-lezer: 6x
DVD-Schrijver: NEC DVD RW ND 4550A (CD 48x, 48x Rd) (DVD 6xRD, 6x Wr)
5.1 Geluidsset
Beeldscherm: Samsung 19" TFT LCD Monitor (Syncmaster 913v)

Draait Xp Pro Service Pack 2
Boordevol software

Doe gerust een bod. Koop of ruil mogelijk.

moederbord is: MSI K8N Neo4 FI (opvolger van de platinum reeks)
dvd-lezer is: 16x ipv 6x
DVD-schrijver is: 16x write en 16x rewrite

Foutjes even verbeterd (is kameraad die zijn pc weg doet en het hier onder mijn naam heeft gelogd. PC staat dus wel bij mij (kameraad woont daar))

Lennerd

Legacy Member
900€

de voeding is trouwens een TAGAN voeding (een PCI-X model)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan