Archief - wireless keyboard - RAM - 2 ouwe complete servers - alles mag buiten voor weinig geld

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ShPonGle

Legacy Member
te koop wegens overbodig gebleken:

- logitech cordless elite keyboard - bluetooth m serie - enkel het keyboard met polssteun, in perfecte staat
minimumprijs: 12€

- dual channel kit 2 x 256mb DDR400 PC3200 van Apacer
minimumprijs: 16€voor de beide

- 2x 64mb SDRAM PC100
minimumprijs: 6€ voor de beide

- 2 PCI graka's : SIS6215 (2MB) en Matrox Millenium G200 (8MB): te koop voor symbolic price

- Socket 775 Cooler van Coolermaster: minimumprijs 3€

- Pentium3 550mhz - IBM SERVER (tower)
2x 64mb ECC SDRAM
SCSI Harddisk van 9,1 GB (zit op riser pci card met scsi sloten)
onboard beeld en geluid maar ook AGP op mobo en ook 2 x IDE
100mbs netwerkkaart, PS2 en USB aansluitingen
CDR Drive
330 watt voeding
Zwarte Case, Zeer Stille server. Geen geluidskaart nodig, zit box op toestel zelf.

werkt nog perfect, draait vlot windows 2000 server

Pentium2 Dual Processor - 2 maal 400mhz -HP Netserver LC3
2 slotprocessoren van 400mhz, dus ook 2 VRM modulen
256mb ECC HP SDRAM
SCSI Harddisks 2x 9,1 GB
onboard beeld en geluid
100mbs netwerkkaart
USB aansluitingen via pcikaart
CDR Drive
Witte Case, maar er is een gaatje onderaan waar de tapedrive zat
werkt perfect, draait windows server 2003 zonder veel moeite, is wel geen superstille machine

Doe gewoon een bodje, afhaling lijkt me eerder logisch voor de servers, de rest kan verstuurd worden.

van alles kan er ook een foto gepost worden indien gewenst. Bieden is exclusief. Ruilen kan ook, ik zoek oa een degelijke tapestreamer met tapes en een treffelijke UPS.

Blijft tijdje open als er geen interesse is. in het andere geval, bij goed bod hebben we meteen een deal.

Bodini

Legacy Member
Heb je een richtprijs voor de servers?
Mag je eventueel ook per pm doen

ShPonGle

Legacy Member
P3 server: mag weg vanaf 35 euro
P2 server: mag weg vanaf 50 euro

longpatje

Legacy Member
- dual channel kit 2 x 256mb DDR400 PC3200 van Apacer
16 euro excl

promaxius

Legacy Member
- logitech cordless elite keyboard - bluetooth m serie - enkel het keyboard met polssteun, in perfecte staat
15 incl verzending

desolation

Legacy Member
Voor wie het zou interesseren, ik heb nog een matched pair P3-700/100 liggen waarmee ge dien HP ne serieuze performanceboost kunt geven :)

ShPonGle

Legacy Member
promaxius zei:
- logitech cordless elite keyboard - bluetooth m serie - enkel het keyboard met polssteun, in perfecte staat
15 incl verzending
maak er 12 exclusief van (is sowieso minimumprijs), en is dan genoteerd

ShPonGle

Legacy Member
desolation zei:
Voor wie het zou interesseren, ik heb nog een matched pair P3-700/100 liggen waarmee ge dien HP ne serieuze performanceboost kunt geven :)
no go. die netserver ondersteunt geen processoren hoger dan 450 mhz, enkel tot pentium 2 dus, zelf getest


BTW: heb hier nog een slotprocessor liggen van 500mhz die ge GRATIS bij die IBM server krijgt, als reservecpu :p

desolation

Legacy Member
Keb der zelf ene gehad, da marcheert wel .. als ge uw VRM's ook upgrade :)

ShPonGle

Legacy Member
mja heb nochtans een 500mhz erin gestopt met passende VRM, en werkte niet. op een P3-compatibel mobo van ander systeem werkte die cpu wel...

ShPonGle

Legacy Member
ik sluit nu al af doordat ik vanavond weg moet, en morgen wellicht ook nie op forum ga geraken

daarom: de ram gaat naar longpatje voor 16 exclusief
als promaxius er 12 excl van maken hebben we ook een deal
pms volgen sowioeso straksµ

wie nog in ander materiaal geïnteresseerd is mag altijd pm sturen
close pls
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan