the meister
Legacy Member
Hello, aangezien ik via dit forum een simpel routerke heb gekocht en ik deze high-end router niet meer nodig heb mag deze de deur uit. Is aangekocht bij VDHsoft te gent, garantie zal er niet meer zijn denk ik. is 2 jaar oud en altijd goed dienst gedaan maar is nu overkill geworden. Met deze router is alle configureerbaar.
ik heb in de tijd 180€ voor deze router neer geteld.
http://www.overclocking.be/product/6...nd-Router.html
Ik had er graag nog 80€ voor gekregen. is in perfecte staat.
er kan nog altijd onderhandeld worden over de prijs maar kom niet met belachelijke boden af of blacklist. Dit is toch 1 van de betere routers.
Ik zie juist dat er 3 jaar garanty is op de router. dus normaal gezien heb ik hem nu maar 2 jaar dus zal hij nog 1 jaar fabrieks garantie hebben
Start het bieden
greetz
ik heb in de tijd 180€ voor deze router neer geteld.
http://www.overclocking.be/product/6...nd-Router.html
Ik had er graag nog 80€ voor gekregen. is in perfecte staat.
er kan nog altijd onderhandeld worden over de prijs maar kom niet met belachelijke boden af of blacklist. Dit is toch 1 van de betere routers.
Ik zie juist dat er 3 jaar garanty is op de router. dus normaal gezien heb ik hem nu maar 2 jaar dus zal hij nog 1 jaar fabrieks garantie hebben
Start het bieden
greetz