Archief - X-Fi Xtrememusic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lon$daLe

Legacy Member
titel zegt het allemaal , 1 x-fi xtrememusic , cd ga ik niet zoeken tussen mn enorme hopen discs , er plakt een stikkertje op de soundcard met het exacte modelnummer , gwn ingeven op creative site en je vind wel de juiste driver

vermits ik geen antistatisch zakje meer heb doe ik enkel de moeite om hem te brengen regio hasselt sint-truiden etc

beginbod dat ik aanvaard 30 € , mag buiten voor 45 € ( laagste bulk prijs dat ik vind is 70 € en nergens is bulk op voorraad afaik )

altijd gwn in pc gestoken , ligt al enkele weken in moederbord doos en heb geen intentie van hem nog echt te gebruiken

Lon$daLe

Legacy Member
k genoteerd , maar ik zeg er wel bij als iemand kan afhalen of ergens rond mn buurt afspreken dat die persoon voorrang heeft , om enig misverstand te vermijden ;)

successor

Legacy Member
€30 dan , afgesproken in notenlarenstraat 5/16 in Hasselt. of als je meer in Ham komt kan het daar ook.

Lon$daLe

Legacy Member
kan hasselt niet meer openbaar ? echt specifieke straten ken ik niet :)

in ied geval 30 € hasselt genoteerd

Lon$daLe

Legacy Member
successor zei:
tegenover de okazi (de kringwinkel? )

ken alleen mediamarkt , station en kinepolis ( njah ben van sint truiden dus :p )

qua foto standaard x-fi xtrememusic gelijk ge em zou googlen , met gouden jacks dus , gsm heeft geen camera en digicam heb ik ook niet

grtz

DJones

Legacy Member
Lon$daLe zei:
ken alleen mediamarkt , station en kinepolis ( njah ben van sint truiden dus :p )

qua foto standaard x-fi xtrememusic gelijk ge em zou googlen , met gouden jacks dus , gsm heeft geen camera en digicam heb ik ook niet

grtz

ok nodige info ontvangen bedankt

tarske

Legacy Member
Report ontvangen
@ts:
Graag enige duidelijkheid betreffende uw verkoop,ik heb u alvast een pm gestuurd !

Lon$daLe

Legacy Member
sorry voor het wachten maar ik zit volop in een opleiding van 8 tot 5 en nog een social life :p

dus to the point , tenzij iemand kan afhalen op 1 vd plekken in mn startpost gaat ze voorlopig niet buiten aangezien ik geen tijd heb voor ze op de post te zwieren

DJones

Legacy Member
Lon$daLe zei:
sorry voor het wachten maar ik zit volop in een opleiding van 8 tot 5 en nog een social life :p

dus to the point , tenzij iemand kan afhalen op 1 vd plekken in mn startpost gaat ze voorlopig niet buiten aangezien ik geen tijd heb voor ze op de post te zwieren

ahh duurt zolang toch niet om alst u past geluidskaart via post op te sturen

ma goed kzoek dan wel verder

greetz

DJones

Legacy Member
THE_DOG_IS_OUT zei:
35 euro INCLUSIEF verzending :)

er is al een bod van 40€ excl

en naar de post gaan ziet verkoper niet zitten zoals hij eerder heeft vermeld
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan