vengeance_angel
Legacy Member
Ik heb dus een x700se met 512 ddr2 te koop.
Goed kaartje, speelt zonder problemen battlefield 2041, cod2, nfsu2,...
is dus pci-express.
verzending is geen probleem en kost 4.30 euro.
Hij wordt ook elders te koop aangeboden.
Ik behoud me het recht voor niet te verkopen etc etc
beginbod 20 euro excl
Goed kaartje, speelt zonder problemen battlefield 2041, cod2, nfsu2,...
is dus pci-express.
verzending is geen probleem en kost 4.30 euro.
Hij wordt ook elders te koop aangeboden.
Ik behoud me het recht voor niet te verkopen etc etc
beginbod 20 euro excl