tomvanhouche
Legacy Member
Heb een week geleden deze kaart hier op het forum gekocht.
Ze werkt perfect, in zeer goede staat, maar nu kan ik via via een 7800GT kopen aan een goede prijs dus ben ik met dees ni echt iets
Zit in de originele verpakking met drivercd, handleiding en de kaart natuurlijk.
Minimumprijs is 100€ excl daar ga ik niet onder gaan.
Verzendkosten zijn 7€ aangetekend of 3.70€ kilopost.
Draait standaard 500/1000, heb hem eens laten draaien op 550/1200 en draaide perfect zonder artifacts. Heeft 1.6ns geheugen dus kan goed overclocked worden.
Natuurlijk SLI-compatible.
Wil eventueel ook wel ruilen tegen low-end kaartje x300,6200 met opleg.
Broer heeft een laag kaartje nodig en had mijne x300 hier al verkocht :doh:
Liefst af te halen te Hasselt.
Ze werkt perfect, in zeer goede staat, maar nu kan ik via via een 7800GT kopen aan een goede prijs dus ben ik met dees ni echt iets

Zit in de originele verpakking met drivercd, handleiding en de kaart natuurlijk.
Minimumprijs is 100€ excl daar ga ik niet onder gaan.
Verzendkosten zijn 7€ aangetekend of 3.70€ kilopost.
Draait standaard 500/1000, heb hem eens laten draaien op 550/1200 en draaide perfect zonder artifacts. Heeft 1.6ns geheugen dus kan goed overclocked worden.

Natuurlijk SLI-compatible.
Wil eventueel ook wel ruilen tegen low-end kaartje x300,6200 met opleg.
Broer heeft een laag kaartje nodig en had mijne x300 hier al verkocht :doh:
Liefst af te halen te Hasselt.
