Archief - XFX 7600gt XXX met Zalman vf900cu

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jastas

Legacy Member
Wegens "terugtrekken" van bod van een vriend van me (je moet het er maar van hebben) zet ik m'n teergeliefde Xfx 7600gt XXX edition (PCIe) met Zalman Vf900cu terug te koop.

Simpel:

richtprijs: 60eur
meeneemprijs: 65eur


Draait op 590/800 standaard, hier heeft em een jaartje op 650/850 gedraaid met een maximum temp van 55 graden!

Verslaat met alle gemak een 2600, 8600gt of equivalente kaart.

Wat wordt meegeleverd:

kaart (duh...)
originele koeler
zalman fanmate
tv-out kabel

Liefst afhalen wegens weinig vertrouwen in de post, maar is altijd mogelijk/
Mits meerprijs van 5eur kan ik ook in omtrek Brussel of Zaventem brengen, gratis levering in Gent.

link: http://www.xfxforce.com/web/product...rce™+7600&productConfigurationId=186033

SenZ

Legacy Member
€50 onder voorbehoud, je ziet maar :) Ik zit vlak bij Gent St Pieter station op kot, dus dat is nog gemakkelijk!

Edit: heeft deze 256Mb of 512Mb geheugen? én past deze op dit moederbord Gigabyte GA-K8NF-9 (huidige kaart daarop is een ATI X800 GTO 256MbDDR3)?

kibo

Legacy Member
bod vervalt.....
aangezien onder voorbehoud aanvaard wordt,
en dan logisch lijkt dat ik overbied.

SenZ

Legacy Member
Ik bood gewoon onder voorbehoud, ik zal zo snel mogelijk bevestigen maar als er iemand nu €50 biedt (wat hij wel goed lijkt te vinden qua hoogte bod) dan moet hij geen rekening houden met mij. Het jouwe vond hij te weinig, daar kan ik niets aan doen :)

jastas

Legacy Member
inderdaad 40eur is te weinig. 50eur lijkt er al meer op
Zal het nog enkele dagen laten staan (laten we zeggen dat ik zaterdag avond af sluit), ik hoop dak er nog enkele euro's meer voor kan krijgen (zonder echter naief te zijn) want dees kaartje ligt me redelijk nauw aan het hart :)

zou zeggen bieden maar!

jastas

Legacy Member
SenZ zei:
Is het trouwens waar van die prestatie t.o.v andere kaarten?

Wel check eens de volgende sites:

http://www23.tomshardware.com/graphics_2007.html?modelx=33&model1=716&model2=1066&chart=318

http://www.legionhardware.com/document.php?id=637&p=5

http://www23.tomshardware.com/graphics_2007.html?modelx=33&model1=716&model2=1064&chart=318

Deze kaart is standaard overklokt tov. de gewone versie dus nog iets sneller (een kleine 10% sneller)
En wat betreft het geheugen: het gaat om de 256Mb versie (alleen de 7600gs, die trager is kan geleverd worden met 512Mb)

SenZ

Legacy Member
Bij deze heb ik beslist toch niet te bieden, sorry. Ik ga verdersparen voor dx10 kaartje. Mijn excuses :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan