Archief - Zalman Reserator 1 (complete fanloze wc) Nieuw 150€

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Icebeice

Legacy Member
Dus te koop :

Zalman Reserator 1 (complete fanloze wc) in nieuw gesealde verpakking

reserator1_s_p.jpg


reserator1_b_p.jpg


reserator1_c_p.jpg


reserator1_a_p.jpg


reserator1_f_p.jpg


Meer info : http://www.zalman.co.kr/usa/product/view.asp?idx=63&code=021#top

Reserator 1 is designed with an optimal heat dissipation area based on ZalmanTech's HCET (High Capacity Extrusion Technique) and high efficiency cooling technology. As a result, this product achieves excellent cooling performance even with natural convection, making it the world's first fanless, noiseless water-cooling system. The reservoir, radiator, and the water pump are conveniently integrated into one assembly, and the heatsink is anodized to prevent corrosion and rust. In addition, the kit includes the high-performance ZM-WB2 Gold waterblock which is not susceptible to galvanic corrosion.

Deze past dus op alle sockets:
Compatible CPUs
- Intel Pentium 4 (Socket 478),
- AMD Athlon/Duron/Athlon XP (Socket 462),
- AMD AMD64 (Athlon 64/Athlon 64 FX/Opteron)(Socket 754/939/940)
en met de bijgeleverde clip ook nog es op socket 775.

Contents :
-CPU Water Block (ZM-WB2 Gold)
-Reserator (Reservoir+Radiator+Water Pump)
-Clip Support (ZM-CS2)
-Flow Indicator

Dus nieuw in ongeopende verzegelde doos.

Enkel afgehaald te 3320 Hoegaarden of verzending met taxipost 20€

Reden verkoop : Vorige koper heeft afgehaakt zonder deftige reden?

Meeneemprijs : 150€ :)

De nieuwprijs hiervan is nog steeds 255€ : http://www.loveno.be/product/6492

Icebeice

Legacy Member
Meeneemprijs verlaagd naar slechts 130€ exclusief :) :) :)

Deze is nog steeds sealed in de doos, dus splinternieuw.

Icebeice

Legacy Member
Bod genoteerd.


PS Factuur is er ook nog bij :D
Dus 130€ als meeneem is echt een prikje :wink:

Voor lager als 130€ wordt deze niet verkocht..... (als je de nieuwprijs bekijkt en deze is nog steeds nieuw in sealed verpakking)

Icebeice

Legacy Member
130€ geboden maar pas binnen 2 weken afhandeling op lotverkopen.


Dus als iemand hier direct 130€ voor wil geven handel ik ook direct af met deze persoon....

white-hat

Legacy Member
zie da wel zitten,

maar zit me een vraagske


hoeveel werk en risico houd het in om da boelke uit elkaar te halen,
heb het namelijk over het deel waar de tubing in de kast gaan,

zou voor op een armor kastje zijn.die heeft standaard holes daarvoor.

aangezien men pc nu en dan wel es een lanparty meepikt.

Icebeice

Legacy Member
Hoi,


Gaat u deze komen afhalen of moet deze verzonden worden met taxipost voor 20€ verzendingskosten.


Alvast bedankt en mvg,


Jurgen Dons

Icebeice

Legacy Member
OK deal wel voor 10u in de voormiddag en ik heb je PM gestuurd,


Mvg,


Jurgen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan