Archief - Zalman Reserator (complete fanloze wc) + socket 775

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Icebeice

Legacy Member
Dus te koop :

Zalman Reserator (complete fanloze wc) in nieuw gesealde verpakking

reserator1_s_p.jpg


reserator1_b_p.jpg


reserator1_c_p.jpg


reserator1_a_p.jpg


reserator1_f_p.jpg


Meer info : http://www.zalman.co.kr/usa/product/view.asp?idx=63&code=021#top

Reserator 1 is designed with an optimal heat dissipation area based on ZalmanTech's HCET (High Capacity Extrusion Technique) and high efficiency cooling technology. As a result, this product achieves excellent cooling performance even with natural convection, making it the world's first fanless, noiseless water-cooling system. The reservoir, radiator, and the water pump are conveniently integrated into one assembly, and the heatsink is anodized to prevent corrosion and rust. In addition, the kit includes the high-performance ZM-WB2 Gold waterblock which is not susceptible to galvanic corrosion.

Deze past dus op alle sockets:
Compatible CPUs
- Intel Pentium 4 (Socket 478),
- AMD Athlon/Duron/Athlon XP (Socket 462),
- AMD AMD64 (Athlon 64/Athlon 64 FX/Opteron)(Socket 754/939/940)
en met de bijgeleverde clip ook nog es op socket 775.

Contents :
-CPU Water Block (ZM-WB2 Gold)
-Reserator (Reservoir+Radiator+Water Pump)
-Clip Support (ZM-CS2)
-Flow Indicator

Dus nieuw in ongeopende verzegelde doos.

Enkel afgehaald te 3320 Hoegaarden of verzending met taxipost 20€

Reden verkoop : project dat niet doorgaat.

Minimumprijs : 185€

Icebeice

Legacy Member
Liefst een 175€ als meeneemprijs en dat is supergoedkoop....

Skylord

Legacy Member
duploxxx zei:
de link die je geeft (prijs) is diegene met vga en NB blok... zit dat er bij jou ook bij?

duploxxx

Dit is dan ook de plus versie (tweede versie van zalman (zwarte uitvoering dacht ik))

Greetz

Icebeice

Legacy Member
Binnen een paar dagen sluit ik deze af en hoogste bod wint dan....

Momenteel dus 140€

Icebeice

Legacy Member
Deze avond om 22.00 uur sluit ik deze af :

Hoogste bod momenteel = 140€

Directe meeneemprijs = 175€

Icebeice

Legacy Member
Deze mag dicht, hoogste koper heeft zijn bod ingetrokken (onduidelijke reden...)


Bij deze mag de thread dicht, wordt niet meer verkocht, en ga dit wel ergens eens in een projectje verwerken....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan