ZMarre
Legacy Member
Wegens diefstal van mijn digicam, en het stellen van prioriteiten in mijn leven, stel ik met zéér veel spijt in mijn hart mijn GP2X tekoop.
Op http://www.gp2x.com/ vind je specs en fotos.
Wat kan je hier allemaal mee?
- Gamen. Allemaal gratis (uitgezonderd één spel). Je vind tientallen emulators voor NES, SNES, NEOGEO, GBA,... Ook zijn er verschillende opensourcegames geport voor de GP2X.
Ik speel persoonlijk niet anders dan DukeNukem3D, Quake, MetalSlug (!!!) en SuperMethaneBrothers. Ook de demo van het enige commerciele spel: PayBack (een GTA-variant, redelijk cool zoek maar ff op google)
- muziek beluisteren, volgens kennis van mij met Shure oortelefoontjes geeft hij héél goed geluid. En klein jukeboxke bij mij als we ergens op ene zijn kot liggen ofzo. Geeft niet zoveel, maar voor 's avonds is dat genoeg. Handig als ge niet zo ne GSM hebt.
- films bezien, door het opensourcekarakter kunde gewoon codecs enzo installeren. VLC derop zetten, en genieten. Super handig btw doordat er een TV-OUT op zit, zodat ge die gewoon aan uwen TV kunt hangen. Geen UMD's, gewoon alles wat je wil op SD kaartje zetten. Overigens geeft hij op TVOUT de volledige resolutie van de film weer.
- programmeren, bestaat ganse programmeeromgeving voor. Kunde alles, van skins over drivers tot games voor coden.
- ebooks lezen. Voor de happy few dat dat doen Wink
- USB host: mbv een datakabel, waarvan je twee draadjes moet hersteken, kan je alle mogelijke USB apparaten aansluiten. Dit kan gaan van een muis (handig bij Duke3D bv) over een externe HDD tot een videocamera (maar ik weet wel niet of dat standaard door het OS wordt herkend, maar niets waarvoor geen driver kan geschreven worden)
Concreet:
Het toestel verkeerd in perfecte staat. Het is aangekocht in september ongeveer, garantie regel ik bij de leverancier in Parijs.
Je krijgt er een protective hardcase bij, een TV-OUT cable en een ongemodde datakabel.
Nieuwprijs van dit alles is momenteel nog steeds €180+15+10+7 voor de handheld+case+kabel+datakabel (zonder verzending)
Mijn richtprijs is 150 euro
Afhalen kan in omgeving Brussel, of anders via de post op eigen kosten (4 euro) en eigen risico.
Laat het bieden beginnen!
Ik behoud mij uiteraard het recht om de verkoop naar eigen goeddunken en zonder raadpleging van de leden de verkoop te eindigen, annuleren of wijzigen.
Links naar andere verkoopsthreads:
http://lotverkopen.be/viewtopic.php?p=59470#59470
http://forum.loveno.be/showthread.php?p=206447#post206447
PS: ik vond dit niet echt onder [RETRO]console vallen, dit is een modern ding. Moest een mod hier anders over denken, feel free to adjust.
Op http://www.gp2x.com/ vind je specs en fotos.
Wat kan je hier allemaal mee?
- Gamen. Allemaal gratis (uitgezonderd één spel). Je vind tientallen emulators voor NES, SNES, NEOGEO, GBA,... Ook zijn er verschillende opensourcegames geport voor de GP2X.
Ik speel persoonlijk niet anders dan DukeNukem3D, Quake, MetalSlug (!!!) en SuperMethaneBrothers. Ook de demo van het enige commerciele spel: PayBack (een GTA-variant, redelijk cool zoek maar ff op google)
- muziek beluisteren, volgens kennis van mij met Shure oortelefoontjes geeft hij héél goed geluid. En klein jukeboxke bij mij als we ergens op ene zijn kot liggen ofzo. Geeft niet zoveel, maar voor 's avonds is dat genoeg. Handig als ge niet zo ne GSM hebt.
- films bezien, door het opensourcekarakter kunde gewoon codecs enzo installeren. VLC derop zetten, en genieten. Super handig btw doordat er een TV-OUT op zit, zodat ge die gewoon aan uwen TV kunt hangen. Geen UMD's, gewoon alles wat je wil op SD kaartje zetten. Overigens geeft hij op TVOUT de volledige resolutie van de film weer.
- programmeren, bestaat ganse programmeeromgeving voor. Kunde alles, van skins over drivers tot games voor coden.
- ebooks lezen. Voor de happy few dat dat doen Wink
- USB host: mbv een datakabel, waarvan je twee draadjes moet hersteken, kan je alle mogelijke USB apparaten aansluiten. Dit kan gaan van een muis (handig bij Duke3D bv) over een externe HDD tot een videocamera (maar ik weet wel niet of dat standaard door het OS wordt herkend, maar niets waarvoor geen driver kan geschreven worden)
Concreet:
Het toestel verkeerd in perfecte staat. Het is aangekocht in september ongeveer, garantie regel ik bij de leverancier in Parijs.
Je krijgt er een protective hardcase bij, een TV-OUT cable en een ongemodde datakabel.
Nieuwprijs van dit alles is momenteel nog steeds €180+15+10+7 voor de handheld+case+kabel+datakabel (zonder verzending)
Mijn richtprijs is 150 euro
Afhalen kan in omgeving Brussel, of anders via de post op eigen kosten (4 euro) en eigen risico.
Laat het bieden beginnen!
Ik behoud mij uiteraard het recht om de verkoop naar eigen goeddunken en zonder raadpleging van de leden de verkoop te eindigen, annuleren of wijzigen.
Links naar andere verkoopsthreads:
http://lotverkopen.be/viewtopic.php?p=59470#59470
http://forum.loveno.be/showthread.php?p=206447#post206447
PS: ik vond dit niet echt onder [RETRO]console vallen, dit is een modern ding. Moest een mod hier anders over denken, feel free to adjust.
lijkt me wel ferm speelgoed