Archief - [PSP] GP2X: evenveel functies als PSP, iets minder krachtig, opensource en goedkoper

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ZMarre

Legacy Member
Wegens diefstal van mijn digicam, en het stellen van prioriteiten in mijn leven, stel ik met zéér veel spijt in mijn hart mijn GP2X tekoop.

Op http://www.gp2x.com/ vind je specs en fotos.

Wat kan je hier allemaal mee?

- Gamen. Allemaal gratis (uitgezonderd één spel). Je vind tientallen emulators voor NES, SNES, NEOGEO, GBA,... Ook zijn er verschillende opensourcegames geport voor de GP2X.

Ik speel persoonlijk niet anders dan DukeNukem3D, Quake, MetalSlug (!!!) en SuperMethaneBrothers. Ook de demo van het enige commerciele spel: PayBack (een GTA-variant, redelijk cool zoek maar ff op google)

- muziek beluisteren, volgens kennis van mij met Shure oortelefoontjes geeft hij héél goed geluid. En klein jukeboxke bij mij als we ergens op ene zijn kot liggen ofzo. Geeft niet zoveel, maar voor 's avonds is dat genoeg. Handig als ge niet zo ne GSM hebt.

- films bezien, door het opensourcekarakter kunde gewoon codecs enzo installeren. VLC derop zetten, en genieten. Super handig btw doordat er een TV-OUT op zit, zodat ge die gewoon aan uwen TV kunt hangen. Geen UMD's, gewoon alles wat je wil op SD kaartje zetten. Overigens geeft hij op TVOUT de volledige resolutie van de film weer.

- programmeren, bestaat ganse programmeeromgeving voor. Kunde alles, van skins over drivers tot games voor coden.

- ebooks lezen. Voor de happy few dat dat doen Wink

- USB host: mbv een datakabel, waarvan je twee draadjes moet hersteken, kan je alle mogelijke USB apparaten aansluiten. Dit kan gaan van een muis (handig bij Duke3D bv) over een externe HDD tot een videocamera (maar ik weet wel niet of dat standaard door het OS wordt herkend, maar niets waarvoor geen driver kan geschreven worden)

Concreet:

Het toestel verkeerd in perfecte staat. Het is aangekocht in september ongeveer, garantie regel ik bij de leverancier in Parijs.

Je krijgt er een protective hardcase bij, een TV-OUT cable en een ongemodde datakabel.

Nieuwprijs van dit alles is momenteel nog steeds €180+15+10+7 voor de handheld+case+kabel+datakabel (zonder verzending)

Mijn richtprijs is 150 euro

Afhalen kan in omgeving Brussel, of anders via de post op eigen kosten (4 euro) en eigen risico.

Laat het bieden beginnen!

Ik behoud mij uiteraard het recht om de verkoop naar eigen goeddunken en zonder raadpleging van de leden de verkoop te eindigen, annuleren of wijzigen.

Links naar andere verkoopsthreads:
http://lotverkopen.be/viewtopic.php?p=59470#59470
http://forum.loveno.be/showthread.php?p=206447#post206447

PS: ik vond dit niet echt onder [RETRO]console vallen, dit is een modern ding. Moest een mod hier anders over denken, feel free to adjust.

_EL_STINO_

Legacy Member
lol de zmarzor gaat ook iets verkopen zenne :) lijkt me wel ferm speelgoed
bij deze free up :)

ZMarre

Legacy Member
lol, deze keer ligt het gerief al bij mij thuis, dus gene schrik dat de leverancier der weer mee gaat lopen ;)

Vorige week terug door de flikken gebeld btw ivm die bestelling daar, en nogmaals op mijne neus gekregen dat we er naar gaan mogen fluiten. 'Maaaaaaar we blijven er mee bezig meneer' ok dank u ^^

Anyway, terug ontopic lol ;)

ZMarre

Legacy Member
Bod van 150 euro op Kapaza. Wacht het nog een goed weekje af of er nog andere dingen uit de bus gaan komen.

astragtuner

Legacy Member
Is idd zeer degelijk gerief...ne kennis van mij spreekt er ook vol lof over

free up :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan