|-Black-|
Legacy Member
Ik verkoop of ruil m'n psp tegen een grafische kaart (moet AGP zijn).
Dit omdat mijn grafische kaart net kapot is gegaan en ik niet zoveel meer op mijn psp speel.
De games zijn: need for speed underground, need for speed most wanted, untold legends.
De films zijn: Ghost ship, 8 mile.
Er zit een memorykaartje bij van 32mb en de oortjes van sony.
Het is een zwarte psp met geen dode pixels.
Het enige 'minpuntje' is dat ik gemerkt heb dat ik iets harder de pijltoets naar onder moet induwen voor naar onder te gaan dan bij de psp van een maat van mij. Het is alsins niet storend.
Psp heeft niets van schade en is in perfecte staat.
Er staat firmware 1.5 op (de meest geliefde bij velen
) maar ik wil er gerust de laatste nieuwe opzetten.
Er zit een beschermcovertje op het schermpje en alles nog in een onbeschadigd originele doos.
Dit omdat mijn grafische kaart net kapot is gegaan en ik niet zoveel meer op mijn psp speel.
De games zijn: need for speed underground, need for speed most wanted, untold legends.
De films zijn: Ghost ship, 8 mile.
Er zit een memorykaartje bij van 32mb en de oortjes van sony.
Het is een zwarte psp met geen dode pixels.
Het enige 'minpuntje' is dat ik gemerkt heb dat ik iets harder de pijltoets naar onder moet induwen voor naar onder te gaan dan bij de psp van een maat van mij. Het is alsins niet storend.
Psp heeft niets van schade en is in perfecte staat.
Er staat firmware 1.5 op (de meest geliefde bij velen
) maar ik wil er gerust de laatste nieuwe opzetten.Er zit een beschermcovertje op het schermpje en alles nog in een onbeschadigd originele doos.
.
.