Archief - [SEGA] [N64][XBOX360][TK] Enkele Sega setjes (Megadrive,Mastersystem..)+ andere games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dafran

Legacy Member
Ik heb hier nog een deel (retro)games liggen (vooral Sega) waar ik vanaf wil. De meeste zou ik willen verkopen in volgende setjes :

Set 1 : Sega Megadrive met 10 games en 2 controllers.
Complete games : NHL 95, Lotus II, Super Street Figher 2, Jurassic Park, The Lion King, F1, Legend Of Galahad
In doosje zonder handleiding : Mig-29, Eternal Champions
enkel cartridge : Ayrton Senna Super Monaco GP II

Set 2 : Sega Mastersystem met 4 games en 1 controller.
Complete games : Wonderboy in Monsterland, Predator 2, Super Monaco GP, Moonwalker

Set 3 : 4 Sega MegaCD games : Ground Zero Texas (compleet), FIFA (compleet), Brutal (geen manual) en Blackhole Assault (geen origineel doosje en geen covers)

Set 4 : 3 Sega Saturn Games : Virtua Kids (compleet/cd niet in de beste conditie maar werkend), Sega Rally (compleet) en FIFA 96 (geen manual)

Verder heb ik nog Perfect Dark Zero voor de xbox360 (compleet) en Monaco GP Racing Simulation 2 (compleet) voor de Nintendo 64

Hier kan je de foto’s vinden : http://users.telenet.be/dafran/9lives/

Ik heb niet direct een prijs in gedachte dus ik zou zeggen doe maar een bod per setje(s).
Ik laat het hier een weekje ofzo staan en dan gooi ik het op Ebay als er hier niemand intresse heeft.

San Yokohama

Legacy Member
Alez, €9 dan en ik neem hem.. ;)
(moet hem nu ook weer niet zo dringend..)

Je pm'ed me maar als we een deal hebben.

Grtzz

dafran

Legacy Member
San Yokohama zei:
Alez, €9 dan en ik neem hem.. ;)
(moet hem nu ook weer niet zo dringend..)

Je pm'ed me maar als we een deal hebben.

Grtzz

9 euro is ok voor mij. PM verzonden.

Dennoman

Legacy Member
€30 voor Megadrive en games afgesproken in Antwerpen-centraal?

dafran

Legacy Member
Prijs is ok, maar is het mogelijk om in de loop van volgende week (liefst op de middag) ergens in Mechelen (station ofzo) af te spreken daar je van Heist bent ? Ik werk daar in de buurt en dit is makkelijker te bereiken met de auto.

Dennoman

Legacy Member
Mjah, mijn vader moet vrij frequent naar Mechelen de laatste tijd, dus zal zien of ik eventueel meekan, en anders zal ik wel met de trein komen ja. Werk je in mechelen zelf of waar ergens in de buurt?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan