Archief - [X360] [TK/TR] 4 games en ook nog enkel gewone xbox games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Raptus

Legacy Member
Hoi,

De spellen die geruild of verkocht mogen worden zijn de volgende.

Voor de Xbox360 :

Import Tuner Challenge
Full Auto
Need for Speed Carbon
The Lord of the Rings , The Battle for Middle-earth II

Voor de Xbox heb ik de volgende nog liggen

Project Gotham Racing 2
Aggressive Inline
Tony Hawk's Pro Skater 3 (classics versie)
Need for Speed Underground
Burnout 3 : Takedown
Rallisport Challenge 2
DTM race driver 2


Spellen die ik momenteel zoek zijn alle voor de Xbox360 :
-Pimp my ride
-World series of Poker
-command & conquer, Tiberium Wars
-Forza Motorsport 2
-Tetris Evolution
-Cars
-andere voorstellen ook nog welkom

voor recentere games wil ik uiteraard gerust 2 spellen ruilen tegen 1.

de gewone xbox games mogen ook weg voor 10€ inclusief verzending.
de 360 games mogen weg vanaf 17€ inclusief verzending.

Doe maar een ruilvoorstel of bod. (bij biedingen gelieve inclusief te bieden !)
ruilen heeft de voorkeur. (wel enkel xbox360 games aangezien ik geen gewone xbox meer heb)

Duc1n0

Legacy Member
Need for Speed Carbon
The Lord of the Rings , The Battle for Middle-earth II

Ruilen voor World series of Poker Edition 2007

Raptus

Legacy Member
@ I YannicK I : Ik ben totaal geen voetbalfan, dus nee.

@ Duc1n0 : Beide spellen ruilen voor World series of Poker Edition 2007 doe ik niet, als je 1 tegen 1 wilt ruilen zeg je maar welk en je hebt een deal.

Duc1n0

Legacy Member
Raptus zei:
@ I YannicK I : Ik ben totaal geen voetbalfan, dus nee.

@ Duc1n0 : Beide spellen ruilen voor World series of Poker Edition 2007 doe ik niet, als je 1 tegen 1 wilt ruilen zeg je maar welk en je hebt een deal.

Mja je zei 2 tegen 1 recent spel en deze is recent
Mja ok succes verder met je ruil/verkoop

Raptus

Legacy Member
World series of Poker is vorig jaar in november uitgekomen dat noem ik toch niet meer echt recent.

maja ik ga er verder niet over discusiëren.

Duc1n0

Legacy Member
The Lord of the Rings , The Battle for Middle-earth II

voor battle fied 2 : modern combat ?

ThekillingGoku

Legacy Member
Full Auto
The Lord of the Rings , The Battle for Middle-earth II

Voor 35EUR/incl

Raptus

Legacy Member
@ Duc1n0 : heb geen interesse voor battle field 2

@ ThekillingGoku : U bod is genoteerd, maar wacht nog even af, voorkeur gaat naar ruilen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan