Archief - 2 Digiboxen per gezin ??

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jonas89

Legacy Member
Als je nu 2 digiboxen (telenet) per gezin wilt, bv.: nu hebben we er één op de tv beneden.

Maar als ik nu een digibox wil op de tv op een andere kamer.

Moet je dan alles dubbel terug betalen ?? en wat met de installatie...

byter

Legacy Member
indien je een settopbox (digibox/digicorder) koopt:
- geen activeringskost
- aanschafkost settopbox
- comfort installatie is 0€ /comfort plus installatie 50€ / powerline adapter 25€/stuk

indien je een settopbox(digibox/digicorder/hd digibox/hd digicorder) huurt:
- activeringskost 50€
- maandelijkse huur
- comfort installatie is 0€ /comfort plus installatie 50€ / powerline adapter 25€/stuk

pakketten zal je maar 1x moeten betalen en je kan kijken wat je wilt op beide boxen, iets wat je via video-on-demand aanvraagt zal je ook kunnen verder kijken op de andere box.

Jonas89

Legacy Member
byterage zei:
indien je een settopbox (digibox/digicorder) koopt:
- geen activeringskost
- aanschafkost settopbox
- comfort installatie is 0€ /comfort plus installatie 50€ / powerline installatie 50€ + 2 adapters aan 25€/stuk

indien je een settopbox(digibox/digicorder/hd digibox/hd digicorder) huurt:
- activeringskost 50€
- maandelijkse huur
- comfort installatie is 0€ /comfort plus installatie 50€ / powerline installatie 50€ + 2 adapters aan 25€/stuk

pakketten zal je maar 1x moeten betalen en je kan kijken wat je wilt op beide boxen, iets wat je via video-on-demand aanvraagt zal je ook kunnen verder kijken op de andere box.

Die powerline installatie is al met de digibox op de eerste tv, kun je dan nog een tweede doen op je modem ??

byter

Legacy Member
argh :>
bij een 2de digibox heb je inderdaad al een powerline aan de modem en de eerste digibox.
het is dus dan normaal enkel 25€ voor die extra adapter.

Jonas89

Legacy Member
byterage zei:
argh :>
bij een 2de digibox heb je inderdaad al een powerline aan de modem en de eerste digibox.
het is dus dan normaal enkel 25€ voor die extra adapter.

dus is het niet duur als ik een tweede digibox koop (of huur) alleen die extra adapter (al dan niet door installatie van installateur)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan