Jimz
Legacy Member
Ervaart er iemand ook zoveel lag problemen?
3 weken geleden ben ik op vakantie vetrokken en heeft men laptopje 3 weken afgestaan.
sinds ik terug ben en vanaf de eerste keer wow wil spelen ervaar ik ingame massa's lag
van 250ms tot 3000 ms. heb al gescanned op virussen met bitdefender en defrag enzo gedaan....
Iemand idee? of hulp bieding?
Realm: Kazzak
Mods zijn uitgeschakeld of up-to-date
Virusscanner staat in game-mode (altijd)
heb geen warez en heb massa's ruimte over
speel op een asus G53 SX
Dank bij voorbaat
3 weken geleden ben ik op vakantie vetrokken en heeft men laptopje 3 weken afgestaan.
sinds ik terug ben en vanaf de eerste keer wow wil spelen ervaar ik ingame massa's lag
van 250ms tot 3000 ms. heb al gescanned op virussen met bitdefender en defrag enzo gedaan....
Iemand idee? of hulp bieding?
Realm: Kazzak
Mods zijn uitgeschakeld of up-to-date
Virusscanner staat in game-mode (altijd)
heb geen warez en heb massa's ruimte over
speel op een asus G53 SX
Dank bij voorbaat