marieke1
Legacy Member
Als ik in MW3 een match server geweest ben, kan ik de volgende match (FFA) niet spelen omdat mijn frames dan bijna nul zijn. Ik heb Windows XP en het spel eens opnieuw geïnstalleerd met alle updates en recente drivers. Helpt niet. Mijn modem/router van Telenet is de Motorola SVG1501E-CN en ik schakel de firewall daarop uit. UPnP mag aan of uit staan, dat helpt niks. Ik forward de poorten in de router. Mijn Windows firewall mag aan of uit staan, geen verschil. Is er nog iemand die er last van heeft dat het spel geregeld ineens bij het begin van een match bijna nul frames per seconde beeld geeft ?
Als het aan de connectie ligt (ik heb dit zowel draadloos als met kabel), zit het probleem ergens bij Telenet. De software zou het niet mogen zijn, want alles vers geïnstalleerd met updates etc. Het spel zelf, dat denk ik niet, want dan moest iedereen er last van hebben. Mijn hardware ? Core 2 Duo E6850 en gtx570, maar dat zou mij verbazen. Wie er last van heeft, weet waarschijnlijk niet waaraan het ligt, maar de vraag is: heb jij er last van ?
Als het aan de connectie ligt (ik heb dit zowel draadloos als met kabel), zit het probleem ergens bij Telenet. De software zou het niet mogen zijn, want alles vers geïnstalleerd met updates etc. Het spel zelf, dat denk ik niet, want dan moest iedereen er last van hebben. Mijn hardware ? Core 2 Duo E6850 en gtx570, maar dat zou mij verbazen. Wie er last van heeft, weet waarschijnlijk niet waaraan het ligt, maar de vraag is: heb jij er last van ?
