Archief - Frost DK PVP: 2H of 2x 1H?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

eL_M@s

Legacy Member
Hallo mensen,

ben pas arenas beginnen doen met guild met men Frost DK.

Ik heb nu de mogelijkheid om de season 11 dualhander te kopen.
(heb dit ook ff gedaan, maar voorlopig terug ingewisseld)

Ik stel me nog altijd de vraag of ik met de 2H goed zit of toch niet beter de 2 x 1H neem.

Als ik me niet vergis wordt altijd gezegd dat dualwield de meeste damage doet.
Guildees vermelden echter dat 2H meer genomen wordt nu.

Iemand advice over wat de beste dmg output is?


Klein subvraagje:
is het eerder de moeite om te speccen in virulence (30% meer damage van diseases) of bladed barrier (6% minder damage van alle sources)?

Dullen666

Legacy Member
Wat arena betreft , is two hander beter, ik speel zelf dual wield en ben er blij mee , maar arena is beter 2h, omdat het nooit 100% garanteed is dat beide wapens hitte, meestal wel maar het is niet zeker, en dus ben je met 2h beter af door altijd je max dmg te doen, en bv je necrotic strike zo hoog mogelijk te laten stacken.
In bgs own je een UH dk in frost zonder problemen ( ik toch) maar de beste spec voor arena blijft UH.
In pve is dual wield best, maar pvp is 2h best, hoop dat je er wat mee bent !
Greets
Ps: in de full pvp spec moet je beide kunnen hebben, als je pvp wilt respecce check dan men dk ff:
Bringdanoize op Vek'nilash.

eL_M@s

Legacy Member
hmm,

maar uw specials hitte wel altijd zker als je hit capped bent.
En ik dacht dat je met 2x 1 handed meer kans hebt om killing machine te proccen (is toch mijn indruk)

UH kan volgens mij vette spec zijn als je het mastered, maar de speelstijl ligt mij minder ;)

Fr3aK

Legacy Member
eL_M@s zei:
hmm,

maar uw specials hitte wel altijd zker als je hit capped bent.
En ik dacht dat je met 2x 1 handed meer kans hebt om killing machine te proccen (is toch mijn indruk)

UH kan volgens mij vette spec zijn als je het mastered, maar de speelstijl ligt mij minder ;)
2H = meer RP generation
DW = meer procs

Komt bijna op hetzelfde uit, de 2 runes op je wapen met DW is dan ook weer leuk meegenomen. Ik speel zelf met een 2H voor de hoge crits, speel dan ook enkel BGs atm.

Unholy heb ik zelf nog ni gespeeld maar ziet er wel leuk uit, is moeilijker om te spelen vanwege pet control.

zaj

Legacy Member
unholy is voor elke setup en bracket beter. dus leer het gewoon spelen inplaats van een inferieure spec te spelen.

h34dsh00tz

Legacy Member
Voor arena moet je unholy spelen, frost is voor rated battlegrounds. Unholy outclassed frost op elk gebied in arena.

martijn123

Legacy Member
Voor frost is het geval .
Arena --> 2h
RBG's --> 1h's

Ookal heb je mindere proc met 2h's. dan nog doe je meer burst dan 1h's.

Maar zoals hierboven enkele x is vermeld speel je beter unholy. Maar dat vraagt meer skill dan de 3 knoppen Rotatie van een Frost DK..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan