Archief - Games die lijken op Deus ex human revolution

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Julez

Legacy Member
Heb deze juist uitgespeeld en vond het echt fantastisch , zijn er PS3 games in dit genre (stealth, RPG,...) die erg op deze game lijken?
Alvast bedankt :p.

Tr1ploid

Legacy Member
Er bestaat één game die qua gameplay/quests/opbouw erg goed gelijkt op HR, en dat is Vampire: Bloodlines. Met laatste patches is dat een enorme aanrader. Graphics zijn misschieen een beetje gedateerd tegenwoordig.
Check deze video
Vampire the Masquerade Bloodlines - Part 10 - Downtown - YouTube
Je kunt meteen de graphics bekijken, en let vooral op hoe het rondlopen in downtown LA bijna exact dezelfde sfeer heeft als downtown detroit.

Het is een echte aanrader, staat zeker in mijn top 10 van beste games ooit. Stealth speelt een belangrijke rol in het spel, als ook de verschillende manieren om met bepaalde situaties om te gaan. Het heeft alleen een iets meer 'horror' achtig thema, maar het wordt nooit angstaanjagend. Soms is stealth echter geen optie.

smon

Legacy Member
De eerste Deus Ex. Voor de graphics moet je het niet doen, maar het is wel een fantastisch spel.

Julez

Legacy Member
Ik ben echt geen MGS fan en splinter cell heb ik al gespeeld :p.

Vampire the Masquerade Bloodlines is pc exclusive en ik zoek ps3, sorry, ben dat vergeten te vermelden, toch bedankt! :)

Julez

Legacy Member
smon zei:
De eerste Deus Ex. Voor de graphics moet je het niet doen, maar het is wel een fantastisch spel.

Heb ik al gekocht op ps store, moet er wel nog aan beginnen :p.

Wikkesman

Legacy Member
Thief 3

Fallout 3 en New Vegas zijn nog interactiever dan HR.

Deus EX 1 :love:
System shock, Bioshock...

Lijken allemaal op HR qua gameplay, maar ni allemaal op PS3 beschikbaar

xIO3Y

Legacy Member
Games als Fallout en BioShock liggen niet echt in hetzelfde genre als Deus Ex. Zijn niet echt stealth-games of games die je op verschillende manieren kan uitspelen.

Mueske

Legacy Member
Cheacker zei:
Games als Fallout en BioShock liggen niet echt in hetzelfde genre als Deus Ex. Zijn niet echt stealth-games of games die je op verschillende manieren kan uitspelen.

BioShock heb je misschien een punt, maar Fallout (de nieuwere wel te verstaan) vallen echt wel binnen zijn wensen. Er is de mogelijkheid een stealthy personage te maken, en er zijn verschillende om het uit te spelen.

Julez

Legacy Member
Fallout lijkt me wel leuk. Zou ik dan New vegas of de 3 kopen? Heb gehoord da de 3 beter is...

Bart Religion

Legacy Member
Cheacker zei:
Games als Fallout en BioShock liggen niet echt in hetzelfde genre als Deus Ex. Zijn niet echt stealth-games of games die je op verschillende manieren kan uitspelen.

Euh, toch wel...

Zeker Fallout...


Julez zei:
Fallout lijkt me wel leuk. Zou ik dan New vegas of de 3 kopen? Heb gehoord da de 3 beter is...

New Vegas is veel beter. In 't begin wel erg buggy maar inmiddels dankzij vele patches niet meer. Voor de rest is het op het eerste zicht meer van hetzelfde maar dan wel op elk vlak beter uitgewerkt en uitgebreider.

Mensen die beweren van niet baseren zich gewoon op de bugs van in het begin of omdat ze deel 3 al gespeeld hebben en het niet supervernieuwend is. Veel meer keuzevrijheid ook, minder lineair, meer tactiek, en vooral de wereld is veel boeiender.

In Fallout 3 'leefde' de wereld belange niet zo als in New Vegas. Bovendien heeft New Vegas meer sidequests. En veel unmarked sidequest die je toevallig tegenkomt. Dat had F3 amper, waardoor de wereld nogal leeg aanvoelde. In New Vegas is er altijd wel iets te beleven.

Maar beide zijn topspellen hoor. 'k Zou ze gewoon beide spelen. Eerst 3 en dan NV. Want van een beter spel terugkeren naar een minder goed is minder fijn dan omgekeerd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan