Archief - GYX.be StarCraft 2 1 v 1 Tournament

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

azamato

Legacy Member
Beste lezers,


Gyx.be, een belgische tournament hosting site organiseert elke week een StarCraft 2 1 v 1 toernooi. Denk je dat je het aankunt en ben je geintresseerd om mee te strijden om te titel? Twijfel dan niet en schrijf je in. Er zijn geen verplichtingen qua leagues en punten, iedereen mag mee doen.
Dit toernooi zal worden gespeeld op de Zaterdag, dus voor je aan je kerstavond begint kan je eveneens een toernooitje winnen haha :D

Registreer ook je team zodat mensen weten wie je vertegenwoordigt. Als we genoeg spelers hebben is er ook een prijs voor de winnaar ;)

Wie intresse heeft moet maar joinen :D


Namens PnP Gaming en Gyx,

Bedankt en GLHF !

Gyx - tournaments

[BAT] Hydra

Legacy Member
Last minute ingeschreven en momenteel aant spelen in plaats van iemand die niet is komen opdagen.

azamato

Legacy Member
Gyx - tournaments

hier de brackets van het afgelopen tornooi.

Proficat Coach voor het winnen ;)

Mooie games, Hydra gg op het nippertje 2-1 u kunnen verslaan :D

Voor mensen die geintresseerd zijn er komen nog Gyx tourneys met prijzen dus kijk ernaar uit ;)

voor meer info Gyx - Gaming League of like onze facebook pagina van PnP Gaming PnP Gaming | Facebook daar komt er ook veel nieuws :)

theelement

Legacy Member
Ziet er wel nice uit, zijn er ook tornooien voor 2vs2/3vs3/4vs4 ? kveronderstel weinig of geen omdat alle filmkes en grote tornooien toch 1vs1 zijn maar ik weet van weinig. Ben vrij nieuw tot starcraft scene (speel pas vanaf seizoen 4) hiervoor altijd competitive op ps3 en xbox gespeeld. Kben zelf vrij nieuw op 9lives, vroeger altijd al in de nederlandstalige secties op CG of op GB gezeten.

Iemand die mij keer wat info kan geven ofzo ? Van belgische websites/tornooien ivm met sc2.

Waar is de juiste plaats om een team te zoeken ? (altijd al clanwars gedaan en zou graag ook op dit doen)

alvast bedankt !

wireke

Legacy Member
- Af en toe is er eens een 2v2 cup maar over het algemeen is het enkel 1v1 dat competitief is. 3v3/4v4 is enkel voor de fun.

- http://www.belgianmasters.tk/
Home

En de grootste sc2 community's:

- Team Liquid - StarCraft 2 and Brood War Pro Gaming News
- StarCraft on reddit

Voor een team te zoeken, in sc2 zijn teams niet zo belangrijk op lager niveau. Meeste (95%) van de cupjes zijn gewoon 1v1 waar uw team totaal niet van belang is. Pas vanaf je van sponsoring begint te spreken wordt het interessanter.

Paar teams -

Antwerp Aces | Facebook
ITSstarcraft | Facebook
LowLandLions | Facebook
PnP Gaming | Facebook

theelement

Legacy Member
thx, keer 1vs1 beginnen spelen zeker. Nooit een fan van geweest, op geen enkel spel maarja. Heeft wel zijn voordelen want bij 3vs3 of 4vs4 random veel te afhankelijk van u mede spelers. Soms moet je dan nog tegen mensen die samen spelen (placement match) en verlies je gegarandeerd
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan