Archief - [HL2] Vraagske: oudste HL2 filmke

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DaFreak

Legacy Member
Kweet ni of iemand zich da nog herinnert...
Maar zo elemaal int begin toen HL2 werd aangekondigd hadde ze een filmke late zien van wa de source engine allemaal aankon enzo. Der kwam ne kerel in dien uit vuur en water bestond. en ne camera op een statief dien omver gespronge werd door een headcrab.
daarna gingde door een deureke denkik en dan krede iet te zien van de physics (kan zijn da da een ander filmke was maar dan zoek ik da ook :p) Dan pakte de speler me den ouwe manipulator gun een lijk op en die smeet da int water. en die schoot ja houte lattekes stuk enzo.

weet er iemand welk ik bedoel?
wel da filmke zou ik heel graag terug wille hebbe maar kvinnet nerges ni meer :/

in other words: :help: :p

SkY0ne

Legacy Member
'k weet welk ge bedoelt, maar heb het blijkbaar ook niet meer, ofwel niet goed gezocht. Nuja moest ik het hebben zou ik het toch niet online kunnen zetten :( is best groot. duurde ook 20 min ofzo .
ik geloof wel dat ge op de officiele site stukjes ervan kunt downloaden in bink formaat.

DaFreak

Legacy Member
Heb al veel sites gecheckt including de officiele maar bennet nog ni tegegekome :sad:

Mich

Legacy Member
khem da filmke op een cd staan van pcgameplay, maar nog nergens online gevonden :sad:

@dafreak
twas de cd bij de zomerspecial van 2003; kheb het daarnet nog is bekeken :)

DaFreak

Legacy Member
echt? wete toevallig welke nummer? dan ebbek da normaal gezien ook :)

MUSTIE

Legacy Member
das den diene me op de cover counterstrike : condition zero
alsk et mij goe herinner :)

anubiss

Legacy Member
ik vond da nog het meest indrukwekkende filmke van allemaal , ma da's mss omdat al zo lang gelede is dak het gezien heb :confused:

Sanguin3

Legacy Member
Ik heb zo'n cd met alle filmkes van hl² bij condition zero gekregen, staan ook filmkes op die ze nog niet online hebben gezet

One-t|M@[hINe

Legacy Member
Sanguin3 zei:
Ik heb zo'n cd met alle filmkes van hl² bij condition zero gekregen, staan ook filmkes op die ze nog niet online hebben gezet


alle filmkes die bij cz cd zaten, staan ook online, believe me, en die grote waar je ziet datem een matras, lijk en een ganse tafel + opstaande voorwerpen in water kiepert, omvergesprongen camera statief enzo staat daar niet op :niceone:

wolfen

Legacy Member
net filmke gezien @ gamerzhell...


mss staat het daarnog op dat eene filmpje dat jij zoekt ?

het nieuw op gamerzhell = blink ofzo is wel sjiek ..

Hf

Sanguin3

Legacy Member
One-t|M@[hINe zei:
alle filmkes die bij cz cd zaten, staan ook online, believe me, en die grote waar je ziet datem een matras, lijk en een ganse tafel + opstaande voorwerpen in water kiepert, omvergesprongen camera statief enzo staat daar niet op :niceone:

Gij moet zwijge gij :angry:

:p

DaFreak

Legacy Member
nope :/
das nog een ander over XSI en de models van HL das ni direct zo indrukwekkend allemaal technische rommel voor de mense die van plan zijn zelf models te make.

Insano

Legacy Member
Ik vind het wel grappig dat je een persoon een tic kunt geven :p
Die man is ook wel funny: "Lets call it Alyxxx to give it a funny name." :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan