nope, sorry da ga ni lukke...
kijk naar mijn specs in sig... bij mij draait ie heel goed, maar!
alle graphics op low door mijn geforce 4 MX 128mb...
800*600*32
als ik met een GF4 alles op low moet zette, gade me ne GF2 wel in de probleemkes zitte he
en SDram, u laadtijden gaan er proper uit zien, verwacht maar 5 min laadtijden enzo..
kzou upgraden als ik u was... maarja geld he...
schaf u mss BF1942 aan ?
