'k Denk toch ni dat da echt goe gaat lukken met zo'n systeemke.
Ik zit zelf met nen XP2500+ en 1Gb RAM. 'k heb BFV een tijdje met nen GF5900XT gespeeld en nadien met ne Radeon 9800 Pro. Met die 2 kaartjes liep da spel goe: medium details, FSAA en AA ook op. Nu zit ik echter tijdelijk met nen Geforce 3 te spelen (vorige kaart verkocht en aan't uitzien om zo goedkoop mogelijk nen GF6800 te vinne). De rest van mijn systeem is hetzelfde gebleve.
Awel, al mijn settings staan nu op het laagste. Het spel is inderdaad nog vrij vlot speelbaar, maar:
- ik zie mor half zo ver nauwkeurig als voorheen.
- close combats zijn een ramp door de frames die dan ineen duikelen. 1 tegen 1 is nog te doen, zodra er echter meerdere mannekes opduiken is't een ramp
- in gebouwen moet ik me ook ni teveel wagen want als ik dan een gevecht moet beginne dan is't lader leegschieten op goed geluk doordat ik mennen tegenstander direkt kwijt ben zodra die teveel begint rond te lopen
- buiten moeten er ook ni teveel explosiekes rond mij gebeuren om m'n oriëntatie kompleet overhoop te halen gedurende een paar seconden.
- snelle bewegingen gebeuren wreed onnauwkeurig.
Die dingen maken mischien mor 10% van heel den tijd uit da ge't spel speelt. Mor als ge weet dat ge 80% van't spel mor zit rond te lopen dan hebt ge der ni veel aan dat uwe PC da spel vlot zit te draaien natuurlijk. Als ge bij een beetje teveel actie al naar nen diashow gaat, da noem ik ni perfect lopen zenne.