Archief - kan ik met mijn kutsysteem bf:v spelen?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

biestig

Legacy Member
yo iedereen,

'k zou graag willen weten of ik met mijn oud systeem da nog kan draaien...

't is nen Amd athlon 1.2GHz
met 650mb fucking sd ram
nen geforce 2 ultra

alvast merci

Foose

Legacy Member
begin alvast met 1x een thread te starten ..

on topic: hmnee, denket niet
650 mb (fucking) sd ram :wtf: , zal wel net volstaan (low spele) , cpu ook prolly alleen uw 3d kaart zeker niet

stelly

Legacy Member
al die onderdelen zijn te zwak voor vietnam te kunne spelen, die minimumeisen van dice is ongeveer als ge zonder geluid speelt, alles op low en als er nog 1 ander manneke op een vree klein mapke speelt :lol:

Jupilleke

Legacy Member
stelly zei:
al die onderdelen zijn te zwak voor vietnam te kunne spelen, die minimumeisen van dice is ongeveer als ge zonder geluid speelt, alles op low en als er nog 1 ander manneke op een vree klein mapke speelt :lol:

.....op voorwaarde dan nog da ge in zwart-wit speelt :rofl:

Nookiedog

Legacy Member
ik em nen p3 1gig 256 sdram g4 mx 440 en ik kant spelen, hij vroeg hetzelfde, op low gaat et, idd wel op servers met max 20 man ofzo :p

oberon_sedai

Legacy Member
gaat volgens mij ook wel lukken. en de heren die denken dat hun MX400 superieur is aan de GF2, think again, heel veel verschil is er niet tussen.

een Athlon1.2 presteerd zeker goed genoeg en alles wat boven de 512 MB ram is zal zeker helpen. (al is het maar sdram)

verwacht geen flashy stuff, maar spelen gade zeker kunnen doen. (houd u vooral bij de oudere GF drivers voor uw graka)

kaminikaze

Legacy Member
kheb ooit es mijn bf42 op hoogste detail gezet voor een screenshot contest, en amai, ik miste dingen :(

oberon_sedai

Legacy Member
heb net getest op een XP2000 (1.666 Mhz) + 512MB + GF2 Pro.

op 800x600x16 low/low/low + sound op 32 channels (low) perfect speelbaar met correcte drivers 43.51/45.33

laadtijd, 30 sec (max) (sry, heb het getimed : 37 sec)

stelly

Legacy Member
oberon_sedai zei:
heb net getest op een XP2000 (1.666 Mhz) + 512MB + GF2 Pro.

op 800x600x16 low/low/low + sound op 32 channels (low) perfect speelbaar met correcte drivers 43.51/45.33

laadtijd, 30 sec (max)

dus de pc en de settings waar ge altijd mee speelt :p

breez

Legacy Member
lukt perfect

hier nog een p3 900mhz, 640sd ram, geforce2mx en werkt perfect met alles op low

oberon_sedai

Legacy Member
voor de info :

ik speel altijd met mijn settings op het max speelbare volgens mijn specs.

ps: ik haat tweakers die hun spel settings naar omlaag halen om zo voordeel te halen. ik beschouw dat (als het extreem is) ook als cheaten.

en mijn specs staan in mijn sig hé.

DigitalOverdose

Legacy Member
'k Denk toch ni dat da echt goe gaat lukken met zo'n systeemke.

Ik zit zelf met nen XP2500+ en 1Gb RAM. 'k heb BFV een tijdje met nen GF5900XT gespeeld en nadien met ne Radeon 9800 Pro. Met die 2 kaartjes liep da spel goe: medium details, FSAA en AA ook op. Nu zit ik echter tijdelijk met nen Geforce 3 te spelen (vorige kaart verkocht en aan't uitzien om zo goedkoop mogelijk nen GF6800 te vinne). De rest van mijn systeem is hetzelfde gebleve.

Awel, al mijn settings staan nu op het laagste. Het spel is inderdaad nog vrij vlot speelbaar, maar:

- ik zie mor half zo ver nauwkeurig als voorheen.

- close combats zijn een ramp door de frames die dan ineen duikelen. 1 tegen 1 is nog te doen, zodra er echter meerdere mannekes opduiken is't een ramp

- in gebouwen moet ik me ook ni teveel wagen want als ik dan een gevecht moet beginne dan is't lader leegschieten op goed geluk doordat ik mennen tegenstander direkt kwijt ben zodra die teveel begint rond te lopen

- buiten moeten er ook ni teveel explosiekes rond mij gebeuren om m'n oriëntatie kompleet overhoop te halen gedurende een paar seconden.

- snelle bewegingen gebeuren wreed onnauwkeurig.

Die dingen maken mischien mor 10% van heel den tijd uit da ge't spel speelt. Mor als ge weet dat ge 80% van't spel mor zit rond te lopen dan hebt ge der ni veel aan dat uwe PC da spel vlot zit te draaien natuurlijk. Als ge bij een beetje teveel actie al naar nen diashow gaat, da noem ik ni perfect lopen zenne.

peristaltiek

Legacy Member
begin al maar te sparen... dat gaat echt nie goed bollen, zelfs niet bij alles op low :/

biestig

Legacy Member
tnx voor alle reply's...

zal dan voor ander systeemke moeten kijken alleen ben ik ni zo iemand die daar graag geld aan uitgeeft.... 't geld is der wel ma der zijn genoeg andere dingen waar ik al moet aan uitgeven dan aan een "domme" pc...

mja, zal wel eens navraag doen bij mijn broer wa me da zou kosten als hij mij iets nieuws ineen zou steken en alles uit duitsland zou halen.

in ieder geval merci, nu weet ik tenminste da ik het nu nog nie moet kopen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan