Archief - Laptop goed genoeg voor D3 ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

the_viper66

Legacy Member
Ik ben van plan om voor het einde van de week Doom III te kopen, maar vraag me af of ik het wel deftig ga kunnen spelen op mijn systeem (laptop):

PIV 3.06GH HT
1024MB DDR
Geforce FX 5100 Go 128MB DDR

PlAsPoT

Legacy Member
the_viper66 zei:
Ik ben van plan om voor het einde van de week Doom III te kopen, maar vraag me af of ik het wel deftig ga kunnen spelen op mijn systeem (laptop):

PIV 3.06GH HT
1024MB DDR
Geforce FX 5100 Go 128MB DDR

hehe, u laptop is zeker goe genoeg, maar koop ook ineens een nieuwe muis ofzo :scream: :woohoo: :baard:

the_viper66

Legacy Member
Hehe, heb usb-muis. Vond et van in het begin al moeilijk om met dat touchpad te werken :rofl:

Dus ik ga het deftig kunnen draaien? :applause:

PlAsPoT

Legacy Member
the_viper66 zei:
Hehe, heb usb-muis. Vond et van in het begin al moeilijk om met dat touchpad te werken :rofl:

Dus ik ga het deftig kunnen draaien? :applause:


jaja :woohoo:

Code_X9

Legacy Member
das daarvoor ni gezegd ze...

laptops zijn rare dingetjes... als ik van u was, leen het van een vriend... of van onze goede vriend... en ntest het...

L.E.D.

Legacy Member
Deftige titel gebruiken plz. Ik heb hem nu voor u aangepast, volgende keer is delete.

Th0R

Legacy Member
ik heb zelf ne acer 1501lmi
AMD 64 3000+
512mb
ati m10 (9600) 64mb

en ik heb geen enkele moeite voor sp of mp
en gemiddeld 50fps

cyraxjeuh

Legacy Member
De zoveelste thread over pc specs ... ma kunde gulle nu echt NIKS opzoeke? Ik vind da ma erg za ... Ge zou beter threads starten over OSP etc. Daar heeft tenminste iedereen iets aan :)

HUSKE

Legacy Member
specs van ne laptop en ne desktop pc moogt ge niet vergelijken he, dus ne tread starten hievoor is zo erg niet

DeKoen

Legacy Member
cyraxjeuh zei:
De zoveelste thread over pc specs ... ma kunde gulle nu echt NIKS opzoeke? Ik vind da ma erg za ... Ge zou beter threads starten over OSP etc. Daar heeft tenminste iedereen iets aan :)

als onze vriend niet zeker is moet hij het toch vragen? Geeft gij 60€ aan een game waarvan ge het niet deftig kunt bollen? Ik dacht het niet !

Code_X9

Legacy Member
Th0R zei:
ik heb zelf ne acer 1501lmi
AMD 64 3000+
512mb
ati m10 (9600) 64mb

en ik heb geen enkele moeite voor sp of mp
en gemiddeld 50fps
jaja ma aan welke resolutie en detail... wnat 64 is echt wel ni veel en ge hebt dan nog is 512 ram...

flov007

Legacy Member
da gaat nooit tegoei bollen op uwe laptop ze. op onze laptop P4 2,8ghz HT, 512DDR ram, geforce fx5300go. en daar draait het ook ni tegoei op... ma da was wel te denke.
als ge echt prestatie wil dan moet ge een desktop kope en geen laptop...

Pyke

Legacy Member
(@pyke) (CPU) 1-Intel® Pentium® M processor 1300MHz, 865MHz, 0KB (0% Load) .:. (RAM) usage: 204/511MB (39.92%) .:. (GFX) Mobility Radeon 9000, (Display) 1400x1050/16bit/60Hz

khaal 43fps in timedemo met dit beestje, dus met uwen laptop zou da nog beter moeten zijn

V3nator

Legacy Member
laptops zijn vaak veel trager dan desktoppc's letten meer op"stroombesparing". Een geforce 5100 go is vrij zwak hoor... het zal low detail en 640x480 worden voor u.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan