Freeke
Legacy Member
De bedoeling is net zoals in het echte leven (van een Ganster) van groot,
sterk, rijk, en vooral oppermachtig te wordenDat doe je door geld te
verdienen, wapens te kopen, ermee te vechten, sterker te worden,
en meer geld te verdienen, en zovoortEnnuh...
het hoofddoel is natuurlijk: have fun !!
inschrijven kan door op volgende link te drukken :
http://www.streetwar.nl/register.php?ref=ikwilgebandworden
Dat doe je door geld te
Ennuh... 
