Archief - Made in Asia: SC2 toernooi 31 maart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

willonic

Legacy Member
Gegroet lieve ploppertjes,
Morgen is er blijkbaar in Brussel een toernooi op het weekend event Made in Asia.
http://www.madeinasia.be/nl/concours/starcraft-2/

Mensen die zin hebben om deze te checken of in te schrijven kunnen dat hier doen. Het werd al eerder gepost maar ik denk niet dat veel mensen er aandacht aan hebben besteed.
Iemand die morgen gaat?

SerDiuK

Legacy Member
Ik ben geweest, het was wel lachen. BSCIDios heeft gewonnen, ik was tweede en Gomm derde.

De eerste 4 rondes Bo1 blijft toch maar vaag. In de eerste match van de dag werd een rank 1 Master er uitgegooid door een Plati. Ze hadden te weinig tijd voor een Losers Bracket dus was die vent voor niets gekomen :P.

bouli

Legacy Member
SerDiuK zei:
Ik ben geweest, het was wel lachen. BSCIDios heeft gewonnen, ik was tweede en Gomm derde.

De eerste 4 rondes Bo1 blijft toch maar vaag. In de eerste match van de dag werd een rank 1 Master er uitgegooid door een Plati. Ze hadden te weinig tijd voor een Losers Bracket dus was die vent voor niets gekomen :P.

:lol: welke build deed die plat?

Xeo Pablo

Legacy Member
SerDiuK zei:
De eerste 4 rondes Bo1 blijft toch maar vaag. In de eerste match van de dag werd een rank 1 Master er uitgegooid door een Plati. Ze hadden te weinig tijd voor een Losers Bracket dus was die vent voor niets gekomen :P.

Wie da? :P

SerDiuK

Legacy Member
PhXǂValored geloof ik. Die plat deed een chargelot rush.

bouli

Legacy Member
SerDiuK zei:
PhXǂValored geloof ik. Die plat deed een chargelot rush.


En welk ras is hij? k zie niet in hoe een high master daartegen kan verliezen...

maartendq

Legacy Member
Raaf zei:
't Makkelijkste om 'n 1v1 te winnen: open met 'n build die totaaaal verschilt van de huidige metagame. Verwarring en 'n overwinning verzekerd.

DaTa

Legacy Member
maartendq zei:
't Makkelijkste om 'n 1v1 te winnen: open met 'n build die totaaaal verschilt van de huidige metagame. Verwarring en 'n overwinning verzekerd.

Over welke league heb jij het misschien?

pnik

Legacy Member
Maakt niet veel uit, kan denk ik op alle niveaus wel werken zolang het maar goed wordt uitgevoerd. Case in point; MKP me MMM vs DRG
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan