willonic
Legacy Member
Gegroet lieve ploppertjes,
Morgen is er blijkbaar in Brussel een toernooi op het weekend event Made in Asia.
http://www.madeinasia.be/nl/concours/starcraft-2/
Mensen die zin hebben om deze te checken of in te schrijven kunnen dat hier doen. Het werd al eerder gepost maar ik denk niet dat veel mensen er aandacht aan hebben besteed.
Iemand die morgen gaat?
Morgen is er blijkbaar in Brussel een toernooi op het weekend event Made in Asia.
http://www.madeinasia.be/nl/concours/starcraft-2/
Mensen die zin hebben om deze te checken of in te schrijven kunnen dat hier doen. Het werd al eerder gepost maar ik denk niet dat veel mensen er aandacht aan hebben besteed.
Iemand die morgen gaat?
.
welke build deed die plat?