Doc Oddball
Legacy Member
DEZE TOPIC IS OPGELOST
Dag mensen, ik had vroeger een spel op de PS2
(kan ik mij nog goed herinneren, mijn eerste console :-D)
waar je met tanks (ook dune-buggy's)
enzv kon rondrijden in een deathmatch styled game-mode
er waren power ups in de vorm van een cirkel en iedere powerup had een andere kleur
ik kan mij nog 2 maps herinneren
zijn niet per se de level names
-Area 51
-Aztec Temple
als iemand de naam van deze game zich kan herinneren
kan ik dit spel misschien terug eens spelen , was echt tof
PS: het had een blauwe menu achtergrond
EDIT : Games die het al niet zijn
-Twisted Metal
-S.C.A.R.S
Dag mensen, ik had vroeger een spel op de PS2
(kan ik mij nog goed herinneren, mijn eerste console :-D)
waar je met tanks (ook dune-buggy's)
enzv kon rondrijden in een deathmatch styled game-mode
er waren power ups in de vorm van een cirkel en iedere powerup had een andere kleur
ik kan mij nog 2 maps herinneren
zijn niet per se de level names
-Area 51
-Aztec Temple
als iemand de naam van deze game zich kan herinneren
kan ik dit spel misschien terug eens spelen , was echt tof
PS: het had een blauwe menu achtergrond
EDIT : Games die het al niet zijn
-Twisted Metal
-S.C.A.R.S

