BLUTCH 26
Legacy Member
Hoi allemaal,
Zit met een vraagje dat ik al lang zou willen stellen:
In de handleiding van vele games staat dat je best je virusscanner uitzet tijdens het spelen van games. Dan moet de µP enkel voor het spel werken en geen rand programmas runnen.
Nu is mijn vraag: als ik op de telenet server Bf v speel en voor de rest run ik geen enkel internetprogramma of download ik niets ondertussen, mag je je virusscanner dan op disabled zetten (dus bij online gamen hé) .
Is dit veilig of niet?
baaikes!
Zit met een vraagje dat ik al lang zou willen stellen:
In de handleiding van vele games staat dat je best je virusscanner uitzet tijdens het spelen van games. Dan moet de µP enkel voor het spel werken en geen rand programmas runnen.
Nu is mijn vraag: als ik op de telenet server Bf v speel en voor de rest run ik geen enkel internetprogramma of download ik niets ondertussen, mag je je virusscanner dan op disabled zetten (dus bij online gamen hé) .
Is dit veilig of niet?
baaikes!
en iedere keer da ek op server browser kom of wil connecte loopt me bfv vast omda er op de achtergrond opkomt da bfv internetconnectie wil make