Archief - Support zoekt duopartner of 5vs5 team!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EuroFighter

Legacy Member
Hey,

Ik speel al sinds het begin van LoL supportclasses, met even een tussenpauze als mid/top.
Omdat dit me toch niet zo lag en ik mijn supportskills verder geperfectioneerd heb speel ik dus voornamelijk deze rol.

Mezelf:
- Nick
- Summonername: Sploxy
- 23j
- Belg
- 1080 rating (highest rating 1345, Full support)

Nu speel ik ranked matchen sinds ongeveer een maand, maar omdat ik geen duopartner/team heb voor 5vs5 voel ik me soms wat useless als support. Games afhankelijk van de carries en als die geen besef hebben van wat ze doen...

Mijn support champs die ik speel:

Main:
- Leona
- Sona
- Janna
- Soraka
- Nunu

Alt:
- Blitzcrank
- Alistar (atm aan het perfectioneren, dus bijna een van men mains Wink)
- Taric

Buiten support speel ik ook al wel eens Kayle top en sporadisch mid champs.
Ik heb bijna alle champions ter beschikking, dus swaps voor draft zijn gemakkelijk. Ik heb tevens ook Enigma's itemchanger voor de recommended items van je eigen champs ingame te veranderen.

Questions? Of is er iemand/een team op zoek naar een fulltime support, voel je vrij om hier te posten of me te PM'en.



Greetz

MetalG

Legacy Member
Hoe kan je over perfectioneren spreken op ELO 1080 :') no offence verder :P!

CuRv3

Legacy Member
is wel knap zoveel champs geperfectioneerd en al bijna alistar ook.

EuroFighter

Legacy Member
Jup philip ;) & ja klopt...Ik beweer ook nergens dat ik een high elo speler ben, maar aangezien ik alleen maar support speel, weet ik wel wat ik doe.

Liever iemand in je team uiteindelijk die gewend is een role te spelen ipv iemand die het maar sporadisch speelt toch?

Philipvdp

Legacy Member
Ik was een kleine twee maanden geleden en ben nu toch opgeklommen naar 1494 met nog het gevoel dat ik wel veel hoger kan in de toekomst.

Gewoon bij één rol houden en die goed leren. Over perfectioneren kunt ge best niet spreken want gaan de die hards hierboven steigeren. :p

Ge moet u goe focusen op uw eigen spel en uw eigen fouten erkennen en dan wordt ge snel beter. Ook merk ik dat high elo spelers defensiever spelen dan low elospelers. Ik ben voorzichter gaan spelen en dat heeft mij goed geholpen. Die elo stijgt vanzelf wel, maar in team is het allemaal anders dan solo q of duo q.

Zeal

Legacy Member
EuroFighter zei:
Jup philip ;) & ja klopt...Ik beweer ook nergens dat ik een high elo speler ben, maar aangezien ik alleen maar support speel, weet ik wel wat ik doe.

Sorry maar ik heb je 10 minuten taric zien spelen en 5 keer mijn wenkbrauwen gefronst bij wat je allemaal uitstak.

actix

Legacy Member
Philipvdp zei:
Ik was een kleine twee maanden geleden en ben nu toch opgeklommen naar 1494 met nog het gevoel dat ik wel veel hoger kan in de toekomst.

Gewoon bij één rol houden en die goed leren. Over perfectioneren kunt ge best niet spreken want gaan de die hards hierboven steigeren. :p

Ge moet u goe focusen op uw eigen spel en uw eigen fouten erkennen en dan wordt ge snel beter. Ook merk ik dat high elo spelers defensiever spelen dan low elospelers. Ik ben voorzichter gaan spelen en dat heeft mij goed geholpen. Die elo stijgt vanzelf wel, maar in team is het allemaal anders dan solo q of duo q.

Voorzichtiger? Enigste wa gij doet mee maokai is diven vanaf lv1 :p

Philipvdp

Legacy Member
actix zei:
Voorzichtiger? Enigste wa gij doet mee maokai is diven vanaf lv1 :p

Ik begin pas te ganken vanaf level 4. heel soms level 3.

Vanaf dan begin ik te diven gelijk een lesbienne in een luxebordeel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan