flov007
Legacy Member
het spel is perfect geinstalleerd. begint te patchen wat normaal is. het spel valt af, nog steeds normaal. ma das zou die normaal vanzelf moete opstarte, da gebeurde dus ni meer. ik start het spel op. alles ziet er normaal uit. ik moet een character selectere, ma van de moment da ik da gedaan heb blijft er een zwart scherm over, ik zie alleen de muis dan nog. ook als ik klik enz reageert de muis gelijk het is het spel zou reagere... is er mss een oplossing voor?
