André S
Legacy Member
Zo enorm frustrerend, elke keer weer opnieuw beginnen !
Waarom niet een simpele F5 om te saven waar je bent?
Zit ik op level 30, solo, maak je een foutje, ff niet opgelet, meestal honden, kan je verdorie weer helemaal opnieuw beginnen, zo gaat de lol er wel af.
Zijn de makers hiervan op de hoogte ?
Waarom niet een simpele F5 om te saven waar je bent?
Zit ik op level 30, solo, maak je een foutje, ff niet opgelet, meestal honden, kan je verdorie weer helemaal opnieuw beginnen, zo gaat de lol er wel af.
Zijn de makers hiervan op de hoogte ?