Cowgirl Henk
Legacy Member
Welke NES/SNES games zijn het leukste om met 2 players gelijktijdig te spelen? Niet in de aard van bv. mario bros 3. Dit spel kan met 2 tesamen gespeeld worden, maar de spelers moeten na elkaar spelen.
Voor mij is dit op de NES: Bubble Bobble
en op de SNES: Mario Kart
Voor mij is dit op de NES: Bubble Bobble
en op de SNES: Mario Kart

