Tweak37 zei:
hm ik was nog beta tester van da spel...
jammer dak tege mijn limiet aan zit
Hey, ik was dus ook beta tester.
Ik heb nog nooit zo een lame bende .... tegengekomen als die makers van Techland.
Vandaar mijn commentaar daar ook op het beta2 forum (user = lucp*****s)
Beta1 zag er grafisch zeer goed uit en iedereen had dezelfde klachten, physics!!!!
Er gingen 3 beta fases komen.
Beta 1 heeft maar een paar weken geduurd, gewoon afgeswitched nadien.
Beta 2 heeft 2 a 3 maanden op zich laten wachten, want het was elke keer "volgende week"
Beta 2 liep voor mij continu vast (java related) en suckte major time wegens niks gedaan aan de physics.
Geen bug fixes intussentijds........ en blablabla
Opeens op het forum een melding van hen dat de game in finale faze gekomen was en dat beta 3 er nooit komt.
Van mij krijgen die mannen dus genen rotten euro, want ik heb voor hen mijnen tijd en geld derin gestoken zonder enige vorm van feedback te krijgen!
Ik wacht wel op RBR en GTR