Archief - Xpand Rally MP Demo: officieel uit

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Viperius

Legacy Member
Laat iets weten wat ge ervan vindt é als ge het gespeeld hebt. Kan het nog niet downloaden (smallband :p).

marcel

Legacy Member
geluid valt dik tegen vind ik.
de rest valt wel mee, maar ni super...

flov007

Legacy Member
da laat mijne pc altijd hangen als ik de grafix wil instelle. (2x geprobeerd) toen wou ik het gewoon spele zonder de grafix in te stelle ma toen bleef die al in het main menu hange. toen heb ik het eraf gesmete. ik heb geen zin om pc altijd te rebooten :angry: :p

marcel

Legacy Member
integra zei:
't geluid is toch behoorlijk goed hoor.


are you f*ckin' kiddin' me?

van SCC, Prototype C, DTM mod, .... waar allemaal het geluid goed is zegde da het tegenvalt, en dat de mod daarom zuigt...

in dees spel klinkt de motor van de wagen als een grasmachien me ritmestoornissen, en dan noemt ge het goed?

ik snap u toch ni ze....

Tweak37

Legacy Member
hm ik was nog beta tester van da spel...

jammer dak tege mijn limiet aan zit :)

Sergiow

Legacy Member
Viperius zei:
Laat iets weten wat ge ervan vindt é als ge het gespeeld hebt. Kan het nog niet downloaden (smallband :p).
wa is uwen ava?

ik zit bekan op smallband dus ik laat het ook

Luke-san

Legacy Member
Tweak37 zei:
hm ik was nog beta tester van da spel...

jammer dak tege mijn limiet aan zit :)


Hey, ik was dus ook beta tester.
Ik heb nog nooit zo een lame bende .... tegengekomen als die makers van Techland.
Vandaar mijn commentaar daar ook op het beta2 forum (user = lucp*****s)

Beta1 zag er grafisch zeer goed uit en iedereen had dezelfde klachten, physics!!!!

Er gingen 3 beta fases komen.
Beta 1 heeft maar een paar weken geduurd, gewoon afgeswitched nadien.
Beta 2 heeft 2 a 3 maanden op zich laten wachten, want het was elke keer "volgende week"
Beta 2 liep voor mij continu vast (java related) en suckte major time wegens niks gedaan aan de physics.
Geen bug fixes intussentijds........ en blablabla
Opeens op het forum een melding van hen dat de game in finale faze gekomen was en dat beta 3 er nooit komt.

Van mij krijgen die mannen dus genen rotten euro, want ik heb voor hen mijnen tijd en geld derin gestoken zonder enige vorm van feedback te krijgen!

Ik wacht wel op RBR en GTR

flov007

Legacy Member
Tweak37 zei:
hm ik was nog beta tester van da spel...

jammer dak tege mijn limiet aan zit :)
idem, ma ik heb het eigelijk nooit geinstalleerd... :p


Sergiow zei:
wa is uwen ava?

ik zit bekan op smallband dus ik laat het ook
ziet ge da ni??? das ne kader met een kleiner kaderke in waar dan nog een kleiner kaderke in zit... :unsure:

integra

Legacy Member
marcel zei:
are you f*ckin' kiddin' me?

van SCC, Prototype C, DTM mod, .... waar allemaal het geluid goed is zegde da het tegenvalt, en dat de mod daarom zuigt...

in dees spel klinkt de motor van de wagen als een grasmachien me ritmestoornissen, en dan noemt ge het goed?

ik snap u toch ni ze....
Dit geluid is niet goed, maar ook weer niet slecht hoor. geluid van SCC & Prototype C sucken trouwens wel. (behalve service pack 2: Intrepid)

Skratz

Legacy Member
leek me wel cool, ma na 100m rijden crashed da ding elke keer -> forced reboot nodig :/

integra

Legacy Member
'k vind dat de auto's te veel grip hebben, als ge daar een boske rijdt, wordt ge niet vertraagd. (on-line heb ik gezien dat ze zelfs gewoon rechtdoor rijden om zo snel mogelijk te zijn.) Uit het geluid is het toerental moeilijk af te leiden.
Leuke graphics wel.
Hoe verandert ge van beeld? :p

Viperius

Legacy Member
integra zei:
Volgens mij is iemand bezig met een animated .gif. :p
op racesimcentral zag ik al een duistere rallywagen door uw avatar scheuren. :)
Hehe, was de bedoeling dat ik dat hier ook ging doen, tot ik zag dat de grootte maar 9kB mocht zijn... (op RSC 77)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan