Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sergiow zei:ik weet eigelijk ni waarom ma kvind em nie zo goe
xyus89 zei:hey,
jah die eerste stunt was omdat er zon op kwam en dat zegge ze ook in et lieke...
cheerz Xyus
, dan had ge enkel de moto in de lucht moete gaan, de rest afknippen (da ge valt) en waar de zon in beeld is paar seconden laten hangen ofzo 
black DeMoN zei:Een beetje Offtopic, ma toch hoe heet da lieke? keb da nekeer gehad ma kweet ni meer hoe het noemt![]()