als het over het moederbord in je sig gaat, vrees ik dat je geen ddr2 kunt gebruiken. Werkt alleen maar met recentere chips (915p en hoger, 5xx/6xx/8xx processoren voor lga775).
DDR 1 en DDR 2 zijn niet compatibel. Zelfs bij de zeldzame moederborden die beiden ondersteunen kan je ze niet tegelijkertijd gebruiken