Archief - ATX Voedingskabel verlengstuk

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Firestyler

Legacy Member
ik zoek dus een verlengstuk van een ATX kabel, 20-20
mag ongeveer 10~30cm zijn, en zit bij Stacker Cases

het is tamelijk dringend!

mvg

Stijn89

Legacy Member
stuk tussen u kabels solderen als et toch zo dringend is?

Firestyler

Legacy Member
denk het niet, ben niet van plan n nieuw mobo op te blazen

BMF|Johan

Legacy Member
Ik heb een voeding waar iets aan mankeert, maar die kabels zijn uiteraard nog in orde. Als je wil knip ik de ATX-kabel eraf (~40cm) en dan kan je die als verlenging gebruiken, je zal dan nog wel een beetje moeten solderen, maar dan slechts 1x ipv 2x.

Firestyler

Legacy Member
en vanwaar zou ik die andere eind moeten halen? nee tis niet echt dat, want kheb zelf nog ATX voedingen liggen, gewoon zo'n tussenstuk die bij sommige cases zaten, of gewoon die iemand liggen heeft

BMF|Johan

Legacy Member
Een echt tussenstuk kan je er niet mee maken. Je kan wel jouw connector enkele centimeters van het einde afknippen en "mijn" eindje met connector er aan solderen. Da's ene keer (x 20 kabeltjes) minder solderen dan gewoon een stuk ertussen.

Firestyler

Legacy Member
dan kan ik evengoed er alle kabels van losmaken en er neonstring als kabels gebruiken en erna meshen met een blauw eindstuk en volledig sleeven zou nog een mooier effect geven, maar liever niet, want die voeding heeft me 99€ gekost dus wil ik wel even niet mijn garantie kwijt, en zoek ik wel eenveiligere oplossing het is toch niet echt 100% voor de schoonte want het kastje is te klein om echt te modden (een Epia ;) )

EyeBallz

Legacy Member
mss dat ik er zo nog wel eentje heb liggen
kzal er is achter zoeke

vegeta

Legacy Member
Hiero, je officiele supplier :D
Je bedoelt toch gewoon een ATX (20pins) extender?
Ongebruikt in een ongeopend zakje, met gaat nogal moeilijk, het is in ieder geval langer dan 10cm, ik schat 20cm.
Hoeveel is het je waard :D?

Firestyler

Legacy Member
15€ als je direct verzend btw ik spreek je nog op MSN
of als je dit ziet wil het je direct op de post doen? want zou het nodig moeten hebben tegen vant weekend

vegeta

Legacy Member
Firestyler zei:
15€ als je direct verzend btw ik spreek je nog op MSN
of als je dit ziet wil het je direct op de post doen? want zou het nodig moeten hebben tegen vant weekend

Als je opsturen "gewoon prior" bedoeld, hebben we een deal :D.
Check je mail, eveneens een fotoke getrokken, om misverstanden te voorkomen ;).

Firestyler

Legacy Member
jah is goed, verstuur morgen maar!!!
tmoet wel 20-20 zijn ma da ziet der ook zo uit dus doemaar

Yupz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan