Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

brechen zei:hallo, ik zoek call of duty met een werkende key, zoda ik online kan spelen. heeft iemand dit ligge en wil het voor een mooi prijsje van de hand doen?

volges mij is het verboden om keys appart te verkopen, en @ blazer, als ik het hier koop krijg is het de bedoeling dat het opgestuurd word zoda ik nie naar kweetnie waar naar ne winkel moet gaan, hier in meulebeke zijn er nie echt winkels voor games fzo te kopen zennedieterbl zei:ik heb een werkende cod cd key. oeveel wil je ervoor betalen?

brechen zei:volges mij is het verboden om keys appart te verkopen, en @ blazer, als ik het hier koop krijg is het de bedoeling dat het opgestuurd word zoda ik nie naar kweetnie waar naar ne winkel moet gaan, hier in meulebeke zijn er nie echt winkels voor games fzo te kopen zenne![]()


brechen zei:geen ID van de nieuwprijs eigenlijk, hoeveel zou je der nog voor willen? ahja, zou je soms geinteresseerd zijn in een siemens a60 met kleurenscherm dervoor? dan is dien ook uit menne weg en kan ik online spelen
gsm: een siemens a60 met oplader en doos en mss nog boekskes, heeft een kleurenscherm, nieuw blauw cover met tribal(waarvan de achterkant beetje zit vastgemaakt met soort kneedlijm aangezien een pootje is afgekraakt, maar wa eigenlijk geen probleem zou mogen zijn aangezien da toch nie echt meer openmoet als de kaart er eenmaal inzit.
http://www.globalmobil.cz/img/si_a60_big.gif dees gsm dus met blauw cover met witte tribal op de achterkant. eventueel heb ik nog het origineel coverke liggen maar het schermke daarvan is beeke een witte aanslag door onbekende reden.
.
TwistyEnerGy zei:

TwistyEnerGy zei:doe gewoon een bod , hierboven zeggen ze dat 15 euro kost in de winkel. wist ni da de prijs zo snel daalde.
Intresse in gsm heb ik ni , heb onlangs ne Nokia 6020 gekocht , en is stukken beter dan ne siemens , en siemens heb ik geen goei gedachten bij.. Mijn pa en zus hebben beide zo'n siemens gehad , ze hebben hem allebei kunnen weggooien
//EDIT//
http://www.freerecordshop.be/pages/productview.asp?productid=394792&navid=4
Kost nieuw 27,50 euro