Archief - call of duty

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brecht

Legacy Member
hallo, ik zoek call of duty met een werkende key, zoda ik online kan spelen. heeft iemand dit ligge en wil het voor een mooi prijsje van de hand doen?

XeNiUs

Legacy Member
UO heb ik hier wel nog liggen met werkende key, maar ik denk dat je de basis ook nog moet hebebn

groetjes

gStar

Legacy Member
hoeveel wil je geven ?

Kheb het thuis liggen.

Key werkt perfect ;)

Brecht

Legacy Member
geen ID van de nieuwprijs eigenlijk, hoeveel zou je der nog voor willen? ahja, zou je soms geinteresseerd zijn in een siemens a60 met kleurenscherm dervoor? dan is dien ook uit menne weg en kan ik online spelen :p

gsm: een siemens a60 met oplader en doos en mss nog boekskes, heeft een kleurenscherm, nieuw blauw cover met tribal(waarvan de achterkant beetje zit vastgemaakt met soort kneedlijm aangezien een pootje is afgekraakt, maar wa eigenlijk geen probleem zou mogen zijn aangezien da toch nie echt meer openmoet als de kaart er eenmaal inzit.
http://www.globalmobil.cz/img/si_a60_big.gif dees gsm dus met blauw cover met witte tribal op de achterkant. eventueel heb ik nog het origineel coverke liggen maar het schermke daarvan is beeke een witte aanslag door onbekende reden.

dieterbl

Legacy Member
ik heb een werkende cod cd key. oeveel wil je ervoor betalen?

bLaZeR

Legacy Member
brechen zei:
hallo, ik zoek call of duty met een werkende key, zoda ik online kan spelen. heeft iemand dit ligge en wil het voor een mooi prijsje van de hand doen?

het kost 15€ nieuw kerel;)

Brecht

Legacy Member
dieterbl zei:
ik heb een werkende cod cd key. oeveel wil je ervoor betalen?
volges mij is het verboden om keys appart te verkopen, en @ blazer, als ik het hier koop krijg is het de bedoeling dat het opgestuurd word zoda ik nie naar kweetnie waar naar ne winkel moet gaan, hier in meulebeke zijn er nie echt winkels voor games fzo te kopen zenne :p

bLaZeR

Legacy Member
brechen zei:
volges mij is het verboden om keys appart te verkopen, en @ blazer, als ik het hier koop krijg is het de bedoeling dat het opgestuurd word zoda ik nie naar kweetnie waar naar ne winkel moet gaan, hier in meulebeke zijn er nie echt winkels voor games fzo te kopen zenne :p

tjah sorry he kerel in de bart smith ligt het voor 15€ (ring shopping kuurne);)
kwou dit gewoon eens aantonen he kerel doe wat jij wilt:p

Brecht

Legacy Member
das wel interessant :p dacht da die lage prijzen in die winkels in gent en antwerpen enzo waren :p

gStar

Legacy Member
brechen zei:
geen ID van de nieuwprijs eigenlijk, hoeveel zou je der nog voor willen? ahja, zou je soms geinteresseerd zijn in een siemens a60 met kleurenscherm dervoor? dan is dien ook uit menne weg en kan ik online spelen :p

gsm: een siemens a60 met oplader en doos en mss nog boekskes, heeft een kleurenscherm, nieuw blauw cover met tribal(waarvan de achterkant beetje zit vastgemaakt met soort kneedlijm aangezien een pootje is afgekraakt, maar wa eigenlijk geen probleem zou mogen zijn aangezien da toch nie echt meer openmoet als de kaart er eenmaal inzit.
http://www.globalmobil.cz/img/si_a60_big.gif dees gsm dus met blauw cover met witte tribal op de achterkant. eventueel heb ik nog het origineel coverke liggen maar het schermke daarvan is beeke een witte aanslag door onbekende reden.

doe gewoon een bod , hierboven zeggen ze dat 15 euro kost in de winkel. wist ni da de prijs zo snel daalde :x .

Intresse in gsm heb ik ni , heb onlangs ne Nokia 6020 gekocht , en is stukken beter dan ne siemens , en siemens heb ik geen goei gedachten bij.. Mijn pa en zus hebben beide zo'n siemens gehad , ze hebben hem allebei kunnen weggooien :s

//EDIT//

http://www.freerecordshop.be/pages/productview.asp?productid=394792&navid=4

Kost nieuw 27,50 euro

MaTraK

Legacy Member
Ik verkoop mijnen CoD: Deluxe (CoD+Cod:United Offence) voor een 20€ excl. verzending.

PS: ik ben dezelfde die gepost heeft op uw Tones forum topic (aka kroket).

Brecht

Legacy Member
TwistyEnerGy zei:
doe gewoon een bod , hierboven zeggen ze dat 15 euro kost in de winkel. wist ni da de prijs zo snel daalde :x .

Intresse in gsm heb ik ni , heb onlangs ne Nokia 6020 gekocht , en is stukken beter dan ne siemens , en siemens heb ik geen goei gedachten bij.. Mijn pa en zus hebben beide zo'n siemens gehad , ze hebben hem allebei kunnen weggooien :s

//EDIT//

http://www.freerecordshop.be/pages/productview.asp?productid=394792&navid=4

Kost nieuw 27,50 euro

http://www.bartsmit.com/search/sear...sbmt_zoekproduct.y=0&sbmt_zoekproduct=zoeken#
bij bart smit 15 dus. zit er van u nog alles bij? doos en boekskes enzo? anders geef ik 10€incl.

MaTraK

Legacy Member
via de site van bartsmit:

CoD alleen: 15€ ->ik verkoop mijnen CoD niet apart
CoD Deluxe=CoD + CoD:UO: 25€ ->ik verkoop de mijnen voor 20€ INCL. verzending, laatste offer
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan