Archief - case voor min 12 hds

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NonDotZer0

Legacy Member
zoals den title het zegt, een case waar ik minstens 12 hds in krijg, met een goede airflow liefst...

bv: chieftec big towers / cm stackers / gandalfs / mobiele servercases kan ik ook overwegen

max gewicht 16kg =D


ben bereid nen goede prijs te betalen ;)

XerberuZ

Legacy Member
lian li pc-71 usb heeft 6 hd's onderaan 3 3.5 bays en dan nog eens 6 5.25 bays
is in redelijke staat . er is een klein kraske bovenaan en een kleine uitsparing gemaakt onderaan an de achterpoot voor een prom door te steken en ik mis 1 van de 5.25 afdekplaatjes .
komt met een nieuw en een gebruikt plexi zijpanneel en 4 80mm fans

NonDotZer0

Legacy Member
XerberuZ zei:
lian li pc-71 usb heeft 6 hd's onderaan 3 3.5 bays en dan nog eens 6 5.25 bays
is in redelijke staat . er is een klein kraske bovenaan en een kleine uitsparing gemaakt onderaan an de achterpoot voor een prom door te steken en ik mis 1 van de 5.25 afdekplaatjes .
komt met een nieuw en een gebruikt plexi zijpanneel en 4 80mm fans

en welke prijs had je in gedachten?
En zou post mogelijk zijn?

mvg

XerberuZ

Legacy Member
make me an offer ;)

en kan afhankelijk van het uur ofwel hem brengen ofwel kunde hem afhalen bij een kameraad in hasselt

de case weegt ni zoveel maar is een vrij grote doos denk zelf ni dat die met de post kan verstuurd worden .

NonDotZer0

Legacy Member
eerst nog een paar vraagskes:

waar zitten de fans? --> maken ze vee lawaai?
kleur van de case?
wielkes erbij?

XerberuZ

Legacy Member
zwarte case
fans zitten op de standaard plaatsen voor die case dus 2 vanvoor onderaan voor de hdcage en 2 boven de mobo tray allee boven uw backplate .
fans vallen mee van lawaai er zit nog een 3.5 4 kanaals fanbus bij
er ook plaats voor 2 voedingen

wielkes zitten er niet op maar die kunnen er wel opgezet worden indien nodig
http://www.dansdata.com/pc7x.htm den deze dus met plexi

NonDotZer0

Legacy Member
als je die wieltjes nog hebt, wil ik ze er in elk geval bij... want dat caseje zou wel zwaar kunnen worden =-)

aangezien ik nog van die hd swop racks moet kopen voor de 5.25 bays,

35 eur?

XerberuZ

Legacy Member
35 € voor de wielkes ziek nog zitten anders neen dank u :)
denk da ge dan beter 2 casekes van 10 € aaneen last en daar wielkes onderzet

NonDotZer0

Legacy Member
50 euro dan maar..... anders wordt het een nieuwe chieftec =-)

NonDotZer0

Legacy Member
niemand anders die nog iets heeft liggen?

ik help liever iemand van een oude servercase af, dan een nieuwe in de winkel te halen uiteraard.....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan