Ik heb er hier zo nog 1tje liggen van 1ghz (en eventueel nog een 850mhz celeron sckt370 als ge daar interesse in moest hebben)
Wat geef je ervoor?
Moet daar een koeler bij of heb je er al 1?
Ik wil die wel versturen met de post.
Als ge hem liever eerst in werking ziet voor je hem koopt wil ik die eventueel brengen tot in Herentals dan kunt ge hem direct op uw eigen mobo testen.
Ik heb ook nog wel wat sdram-latjes liggen als ge daar interesse mocht in hebben.
Grtz
2nd2none